Sakris skriver:
Min datter er 3 uger. For en uge siden ammede jeg med 1,5 times mellemrum døgnet rundt, da mælken skulle tilpasses. Nu er hun nede på 1,5 til 4 timers mellemrum. Jeg har prøvet at malke ud et par gange de sidste par dage, for at se om jeg kunne øge produktionen en smule, og samtidig spare brysterne, da hun bare kan hænge i dem i timer her om aftenen. Hun fik 60 ml i flaske her til aften (tre kvarter efter jeg sidst havde ammet) og hun har nu sovet i næsten 3 timer. Min SP siger at et så lille barn skal have 500-600 ml i døgnet, også kan du selv regne ud hvor meget gennemsnitsmåltidet er.
Ammer du ikke mellem 22:30-5:30
Det er da ret vildt
Okay , ja det er da fantastisk at høre nogen andre fortælle hvad deres SP siger . For det er da slet slet ik hvad min SP har sagt til mig .
- Men jeg vil da prøve at tage nogen af jeres ting til mig og bruge dem , for det kunne godt lyde som om at han ikk får nok mad om aftnen . Hun har sagt til mig der skal minimum gå 2-helst 3 timer imellem han får mad .
Nej de sidste mange dage har jeg ammet ham med slut kl 23-23,15 og så er han først vågnet igen kl 5,30 og ville have mad .
Der efter vågner han så med 3 timer imellem .
Idag fik han mad med slut kl 9 og ville have igen kl 11 . og har stort set hængt i mine bryster siden der .
Jeg har prøvede at malke ud idag og igår , men det er som om der stadig ikk er nok til ham , så ved ik om jeg bare ikk har såå meget mælk eller hvad det er .
Anmeld