sne190810 skriver:
Hvorfor ahr din SP sagt han kun må få bryst en ½ time?
Dine bryster skal jo tilpasses din lille baby, og hans appetit, hvilket han jo gør ved at øge mælkeproduktionen når han ligger og spiser .. Også selvom det tager lang tid. Det tyder bare på han har en dejlig appetit, og er igang med at øge din mælkeproduktion til hans madniveau
Jeg ved ikke lige om jeg fik det skrevet ordentlig, men håber det giver lidt mening ..

Hmm , jaaa jeg ved det virkelig ikk .
Jeg er jo bare en førstegangsfødende , som ingenting rigtig ved i den her jungle , og synes jeg får noget nyt afvide hele tiden , det er sku svært efterhånden .
Jeg gør jo bare hvad de "professionelle" siger til mig . - Og min SP var her i tirsdags og sagde han max måtte spise en halv time af gangen , og det har jeg jo bare prøvede at rette mig efter , derfor har jeg idag i dyre domme invisterede i en udmalker for at se om det evt kunne hjælpe om aftnen
:/
Hun sagde nemlig os at der var mindre mælk om aftnen og mindre næring , så jeg har jo tænkt meget over om det kunne være han ikk blev mæt nok om aftnen , fordi der ikk var nok til ham der .
Derfor ville jeg malke ud om dagen til ham . og se om det hjalp . Men det lyder som om det slet ikk er nødvendigt . - Nogen gange føler man sig sku som en dårlig mor i det her , jeg vil jo bare mit barn det bedste .
Anmeld