Lolli skriver:
Min pige gør det samme - altså det med at skrige om aftenen. Hun er 3 uger. Hun vil også have mad hele tiden. I går malkede jeg ud om dagen for at have lidt ekstra til om aftenen. Ved ikke rigtig om det hjalp på hendes humør, men det var rart at farmand lige kunne give flasken ved en af "fodringerne". Man kan jo nemt komme til at sidde der 2-3 timer på en aften. 
Jeg ville nu heller ikke dvæle for meget ved den halve time som din sp siger. Hvis han spiser effektivt i en time er det jo godt nok. Det er nok mere hvis han bare "hyggepatter". Min søn på 3 år tømte begge bryster på max 20 minutter da han var spæd, men min datter skal altså bruge MINDST en halv time før hun er mæt. Der er jo også forskel på om vi voksne spiser hurtigt eller langsomt. Det er bare min mening. 
Og selvfølgelig gør du det godt nok!! Tvivl IKKE på det. Nogle gange gør de sp'er altså mere skade end gavn. Tag de råd du kan bruge og smid resten i skraldespanden!
Tusinde tak for var
- det er da rigtig rart at høre der er andre der har sammen problem som jeg .
det er bare rigtig hårdt man står lidt magtesløs overfor det hele synes jeg når han bare skriger og skriger , jeg ved slet ikk hvad jeg skal gøre for at gøre ham glad igen .
Efter en time ca så bliver han så træt af at græde at han falder i søvn , og så sover han 5 - 5,5 time . Men det er rigtig hårdt imens det står på .
Han har haft så mange problemer me at han spiste for meget så han fik ondt i maven . Så han har haft SÅÅ mange maveproblemer , det har os været rigtig hårdt .
Derfor sagde Sp at han kun måtte spise i en halv time , og nogen gange virker han ret tilfreds efter det , andre gange ikk . Og så gør det , det bare så meget svære
- For så står jeg der os ikk ander hvad pokker jeg skal stille op
Jeg har idag prøvede at malke ud , og så må vi se om det hjælper .
hvor meget får din datter du har malket ud ??
Anmeld