Lad os mødes på Lolland med/uden børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Gittemor09

ja, det håber jeg godt nok også... kom nu lollands piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Strack

Jeg kommer fra Lolland

men ved ik rigtig om mine unger på 5 og 6 år gider et babymøde *S*

lyder ellers hyggeligt

Anmeld

17. januar 2011

Gittemor09

Strack skriver:

Jeg kommer fra Lolland

men ved ik rigtig om mine unger på 5 og 6 år gider et babymøde *S*

lyder ellers hyggeligt

hihi nej, det er ikke sikkert at det er noget for dem...

men synes da du skal være velkommen alligevel, og så er det helt op til dig selv om de skal med

Anmeld

18. januar 2011

Marie1

Ja, helt sikkert. alle er velkomne uanset om man har børn med eller ej. det er jo også for at mødes med nogle andre mødre..

Anmeld

18. januar 2011

Gittemor09

for mit vedkomne er det bare at mødes med nogle andre piger, og se om man kunne finde sig en ny vennekreds... det betyder ikke at det hele skal gå op i babysnak og babygylp.. men simpelthen at jeg bare kommer lidt ud, udover til familie..!!

Anmeld

24. januar 2011

Marie1

Tænkte på om vi ikke bare skulle beslutte dag og tidspunkt og så kan jeg oprette en trår i "veninder søges" også om den endelige dato, så kan det være der er flere der melder sig på...

Jeg synes måske det passer mig bedst lørdag den 5/2 - skal vi sige det gittemor?

Og hvad med tidspunktet - kan det være fra 10-12? Det ville passe mig bedst, ihvertfald her første gang..

Anmeld

24. januar 2011

Gittemor09

Marie1 skriver:

Tænkte på om vi ikke bare skulle beslutte dag og tidspunkt og så kan jeg oprette en trår i "veninder søges" også om den endelige dato, så kan det være der er flere der melder sig på...

Jeg synes måske det passer mig bedst lørdag den 5/2 - skal vi sige det gittemor?

Og hvad med tidspunktet - kan det være fra 10-12? Det ville passe mig bedst, ihvertfald her første gang..

jamen d. 5/2 er også helt fint for mig

og tidspunktet lyder bare super så kan sofie også komme hjem og sove til middag... en dejlig træt pige

Anmeld

24. januar 2011

Marie1

Hehe, jamen det lyder som en god ide..

Anmeld

23. august 2011

Annette32

Jeg vil meget gerne med Men har lidt svært ved at overskue tråden. Er helt ny i dette forum. Hvornår er det helt nøjagtigt?

har en datter på 9 hveranden uge ( ulige uge) og får en lille ny på næste mandag.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.