Lad os mødes på Lolland med/uden børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.140 visninger
30 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Marie1

Hej alle.

Vi er et par stykker fra lolland, som godt kunne tænke os at mødes og vi håber på at der er andre der vil være med?

Vi kan se at der er en del fra falster der mødes i hverdagene, men vi vil gerne kunne mødes i weekenden i stedet. Så hvis du også har tid og lyst til det så skynd dig at meld tilbage.

Vi har hittet et par datoer frem, enten lørdag den 5/2 eller søndag den 6/2. Tidspunktet kunne enten være fra 10-12 eller fra 14-16.

Det bliver holdt hos mig og da jeg desværre endnu ikke har et særlig stort hus, bliver jeg nødt til at begrænse lidt hvor mange vi kan være. så skynd dig endelig at meld tilbage om du har lyst til at deltage.

Husk at skrive hvilken dag og tidspunkt der passer dig bedst.

Vi håber på rigtig meget opbakning til dette, så vi kan komme igang med at planlægge.

har du endnu ingen børn er du naturligvis også meget velkommen.

Karina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

SD21

Altså, jeg kunne muligvis godt være interesseret Jeg har dog ingen børn Men hvor bor du henad ?

Anmeld

14. januar 2011

Marie1

Det lyder da rigtig dejligt. Jeg bor i Stokkemarke (ml. Maribo og Nakskov)

Hvor bor du henne? og hvor gammel er du, hvis jeg må spørge? ikke at det har nogen betydning, er bare nysgerrig..

Anmeld

14. januar 2011

SD21

Jeg bor i Vesterborg faktisk

Jamen, jeg er 21

Anmeld

14. januar 2011

Marie1

Jamen det er jo ikke så langt herfra, så det er jo perfekt.

Er der nogle af dagene og tidspunkterne der passer dig bedre end andre, eller er det lige meget?

Anmeld

14. januar 2011

SD21

Næ, ikke sådan lige umiddelbart Men jeg går ud fra at jeg er ret meget yngre end jer andre, eller ?

Anmeld

14. januar 2011

Marie1

Nej det tror jeg ikke. har talt med en anden der er 23. Og for mig betyder alder ingenting - hvis kemien er der kan det være ligemeget.

Anmeld

14. januar 2011

SD21

Nå okay, det er jeg da glad for Har i allesammen børn ?

Anmeld

14. januar 2011

Marie1

Ja dem jeg har snakket med har, men det er jo en meget ny tråd denne her, så der er ikke så mange der har meldt tilbage endnu desværre. så det kan jo være at der kommer andre uden børn.

Kan næsten regne ud at du prøver at blive gravid?

Anmeld

14. januar 2011

Gittemor09

hihi selvfølgelig er jeg med på den (jeg er den anden der har været med om snakken, og datoerne)

for mig er det ligegyldigt hvilken dato det er...

er selv 23 og bor lige i området.. har en datter på lidt over et år... og kan så derefter tage stilling til om hun skal med for mig er det underordnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.