Lad os mødes på Lolland med/uden børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

SD21

Marie1 skriver:

Ja dem jeg har snakket med har, men det er jo en meget ny tråd denne her, så der er ikke så mange der har meldt tilbage endnu desværre. så det kan jo være at der kommer andre uden børn.

Kan næsten regne ud at du prøver at blive gravid?

Nej, desværre ikke. Jeg ville gerne, men min kæreste vil ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Marie1

Hehe, dejligt at høre at du gerne vil være med gittemor..

Anmeld

14. januar 2011

Gittemor09

SD21 skriver:

Nej, desværre ikke. Jeg ville gerne, men min kæreste vil ikke

der skal bare lidt overtalelse og nogle dejlige hundeøjne til så er han overtalt... (tror jeg) hihi

Anmeld

14. januar 2011

Gittemor09

Marie1 skriver:

Hehe, dejligt at høre at du gerne vil være med gittemor..

yepp...

jeg er med på alle datoer, så skal nok følge lidt med i hvilken dato der bliver enighed om

vi kunne jo evt. tage lidt med hver til maven, ligesom de gør på falster...

Anmeld

14. januar 2011

SD21

Gittemor09 skriver:

der skal bare lidt overtalelse og nogle dejlige hundeøjne til så er han overtalt... (tror jeg) hihi

Haha Desværre ikke, jeg har skam prøvet at overtale ham Men et eller andet sted er det også forståeligt nok, for jeg er på bistand ! Jeg har ingen uddannelse udover gymnasiet, såå.

Anmeld

14. januar 2011

Gittemor09

SD21 skriver:

Haha Desværre ikke, jeg har skam prøvet at overtale ham Men et eller andet sted er det også forståeligt nok, for jeg er på bistand ! Jeg har ingen uddannelse udover gymnasiet, såå.

nej, der er jo mange ting der skal på plads inden før man har det godt med situationen... så forstår ham også et eller andet sted..

men hvem ved.. måske ændrer han mening på et tidspunkt

Anmeld

14. januar 2011

SD21

Ja, det håber jeg da ! Jeg glæder mig ihvertfald rigtig meget til det bliver min tur en dag

Anmeld

14. januar 2011

Marie1

Lyder som en god ide med et eller andet spiseligt

Hvis I har nogen kontakt til nogle andre herinde, må i da lige gøre dem opmærksomme på denne tråd..

Anmeld

15. januar 2011

Gittemor09

vi kan altid håbe at der er nogle flere der ser denne gruppe

har som sagt ikke hørt længe fra de andre der er fra lolland i et længere stykke tid...!!

Anmeld

16. januar 2011

Marie1

op'er den lige engang.

det kan da ikke passe at der ikke er flere fra lolland herinde.. håber virkelig flere har lyst til at mødes - kunne være så hyggeligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.