Vil lige update på min tidligere tråd omkring øget mængde plukveer.
Smuttede en tur forbi lægen i går, for at blive testet for blærebetændelse. Der var et eller andet i prøven, så den skulle lige dyrkes natten over. Så i dag var jeg igen oppe ved lægen og de kunne så melde at alt så fint-fint ud. Så rigtig dejligt. Jeg stortudede faktisk...
Jeg har siden mandag haft flere og flere spændinger i maven og tiltagende plukveer. Og i går på arbejde var det bare rigtig slemt synes jeg med mens smerter og virkelig spændt mave/ livmoder, der foresatte efter jeg havde været ved lægen med urinprøve og lå på sofaen og slappede af. Så den her URO har bare vokset på mig lige så stille. Der var fint gang i ham i går aftes, så der var jo ikke nogen rationel grund til at have den her frygt for at der skulle være noget galt, men altså en ting er at være rationel, en anden ting er at være gravid og ha ansvaret for det her andet liv inde i ens mave. Så i går aftes kom jeg (DESVÆRRE) til at læse et indlæg som handlede om en der før havde prøvet at miste i uge 36. JEg vidste ikke indlægget handlede om dette, for så havde jeg ikke læst det, for jeg er nødt til at hoppe over sådanne for ikke at blive skør af bekymringer. Nå men jeg læste det og tror det påvirkede mig mere end lige først antaget.
I morges da jeg vågnede var uroen der fra 1. sekund og prinsen var bare HELT stille inde i mavsen. Jeg puffede til ham, aede maven, puffede videre og ja der var bare ikke rigtig nogen reaktion. Tankerne tonsede rundt i hovedet og frygten for at han skulle være død inde i min mave overtog mig fuldstændig. Min dejlige, DEJLIGE kæreste krammede mig og fortalte mig hvor skør jeg var (altså på den gode måde) og at han selvfølgelig var ok derinde og hvor meget han havde tonset rundt derinde da vi sent i går lagde os til at sove. Og at han sikkert bare sov nu. Han prøvede virkelig at berolige mig og fik mig da også lidt mere ned på jorden. Men altså uroen ville bare ikke forsvinde!.... Så stod vi op og jeg gik ned og drak 2 STORE glas ISKOLDT saftevand og lagde mig ind på sofaen for at mærke efter prinsen, mens min kæreste var i bad. Ingenting. Måske lige et enkelt møf, men synes bare ikke rigtig han reagerede på alle de ting jeg gjorde.
Nå men op til lægen og få at vide at alt var ok og høre hjertelyd. Og ja så tudede jeg. Alle de her følelser indeni. Lettelse over at han har det godt, frygten for at det skal gå galt lige inden "målstregen". Og lægen var bare rigtig, rigtig sød. Hun var medfølende på den gode omsorgsfulde måde og fortalte at det er helt naturligt at ha det som jeg har det og at det er rigtig godt at jeg er så opmærksom på min krop og på prinsen. Og som vi jo også snakkede om ja så ved min rationelle side i mig jo GODT at han er ok derinde og har det godt, men min FRYGT og BEKYMRING blusser bare nogengange op og "larmer" hen over det rationelle. Jeg bliver flov når jeg sidder der og "overdramatisere", men hun var rigtig sød og sagde at det var godt jeg fik det tjekkde når var urolig og at jeg ikke skulle føle skam, at det var langt bedre at tjekke for meget end for lidt.
Men ja lige en lille update her fra en meget homonel og følelsesladet Maria i dag..... Som er lettet og glad, men MEGET let til tåre i dag 
Anmeld