update fra mig på evt. blærebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

Indrøm det mænd, vi kvinder er nu lidt seje! (jaja vi må godt klappe os selv på skulderen en gang imellem hehehe )

Manden herhjemme hos mig mener så, at det er fordi vi i vores ubevidsthed er indstillede på, at uanset hvad vi kommer ud for - smertemæssigt, bekymringer osv. - så kommer der noget værre/vildere/større i form af en graviditet med tilhørende fødsel, amning und alles!

Så derfor er hans teori, at hvis rollerne var byttet om fra naturens side, så de helt fra starten af deres liv var indstillede til og på, at de skulle bære og føde børn en dag, så ville de være meget sejere....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Svane83

AnneBJ skriver:

Manden herhjemme hos mig mener så, at det er fordi vi i vores ubevidsthed er indstillede på, at uanset hvad vi kommer ud for - smertemæssigt, bekymringer osv. - så kommer der noget værre/vildere/større i form af en graviditet med tilhørende fødsel, amning und alles!

Så derfor er hans teori, at hvis rollerne var byttet om fra naturens side, så de helt fra starten af deres liv var indstillede til og på, at de skulle bære og føde børn en dag, så ville de være meget sejere....

ja ja det kan man jo sagtens komme og sige.....haha

Jeg holder nu på at Maria har helt ret kvinder er bare seje... kan huske at jeg engang læste en artikel om en engelsk læge der havde lavet en maskine der efterlignede de smerter en kvinde går igennem under en fødsel... han holdt 30 min så vidt jeg husker, så måtte han give fortabt. - se så kan de lærer det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.