Jeg er nu mor!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Enayia

Mirakel skriver:

I mandags d. 10/01/11 kom min søn, Sebastian, til verden kl. 17.12. Han vejede ved fødslen 4030 gram fordelt på 52 cm.

Jeg er så LYKKELIG  Nu har jeg min helt egen lille familie

Det var en hård fødsel - den lilles hjertelyd dykkede undervejs, og de måtte til sidst hjælpe ham ud med hård sugekop  Hans navlestreng var viklet rundt om halsen og kroppen  Jeg havde ham på maven i max 1 minut, inden de tog ham fra mig. Han  var besvimet og scorede kun 4 på Apgar-scalaen.. Stuen var fyldt med personale - der var mindst 3 børnelæger, ca. 10 personer i alt. De fik liv i min lille prins og tog ham med på neonatal - Far fulgte med ham. Der gik 2 timer, før jeg fik lov at se min søn igen- og yderligere gik der 1,5 døgn, før vi måtte få ham med over på vores afdeling (Mor-Barn). Vi kom hjem igår

Fødselsberetning kommer, når mor her er kommet sig lidt over chokket og har fået bearbejdet oplevelsen lidt. Vi skal snart have en samtale med jordmoderen, der var med til fødslen.

Annemor med lille Sebastian

Sikke en forskrækkelse, men GODT det hele endte lykkeligt!

Tillykke med jheres søn. Ønsker jer alt det bedste i fremtiden!

Hvor er han skøn!

Hilsen Enayia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Nanastep

Puha sikke en omgang, godt i alle er okay .
Hvor er han altså bare smuk den lille

Anmeld

14. januar 2011

Kløver

Mirakel skriver:

I mandags d. 10/01/11 kom min søn, Sebastian, til verden kl. 17.12. Han vejede ved fødslen 4030 gram fordelt på 52 cm.

Det var en hård fødsel - den lilles hjertelyd dykkede undervejs, og de måtte til sidst hjælpe ham ud med hård sugekop  Hans navlestreng var viklet rundt om halsen og kroppen  Jeg havde ham på maven i max 1 minut, inden de tog ham fra mig. Han  var besvimet og scorede kun 4 på Apgar-scalaen.. Stuen var fyldt med personale - der var mindst 3 børnelæger, ca. 10 personer i alt. De fik liv i min lille prins og tog ham med på neonatal - Far fulgte med ham. Der gik 2 timer, før jeg fik lov at se min søn igen- og yderligere gik der 1,5 døgn, før vi måtte få ham med over på vores afdeling (Mor-Barn). Vi kom hjem igår

Fødselsberetning kommer, når mor her er kommet sig lidt over chokket og har fået bearbejdet oplevelsen lidt. Vi skal snart have en samtale med jordmoderen, der var med til fødslen.

Stort tillykke, hvor er han fin

Anmeld

14. januar 2011

Fru Nielsen

Stort kæmpe tillykke med en helt vild lækker lille bebs.....

Anmeld

14. januar 2011

piadas

Puha, sikke da en omgang! Jeg kan godt forstå, det kræver lidt bearbejdelse. Jeg håber, I får en god snak med jordemoderen.

Men hvor er han bare nuser - han er sikkert det hele værd!

Stort tillykke med ham!

Anmeld

14. januar 2011

birthee

Stort tillykke med jeres dreng - godt at høre I har det okay, trods lidt drama ved fødslen... Og godt at I får en samtale, så I kan få bearbejdet oplevelsen...

Endnu en gang tillykke!!!

Knus Birthe

Anmeld

14. januar 2011

Sofia

Tillykke med jeres lille smukke dreng. Kan virkelig godt forstå du er forskrækket over den omgang, det lyder meget voldsom, og hvor må man bare blive bange. Men dejligt det endte godt.

Tillykke igen og knus herfra

Anmeld

15. januar 2011

ønskebørn74

Mirakel skriver:

Kæmpe tillykke!!!!  Hvor er han bare lækker...!!!!

Anmeld

15. januar 2011

camillahej

Tillykke med den lille fyr hvor ser han da dejlig ud!

Anmeld

15. januar 2011

Frøken J.

Nej en lækker lille bebs! Hjertet smelter her! Jeg er ked af, at det var sådan en hård omgang, men resultatet er jo absolut bedårende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.