Jeg er nu mor!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Chewy

Nårgh en lille lækkerhaps Skønt navn I har valgt til ham. Alt godt til jer alle tre fremover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Malonde1985

Hvor er han dog en lille lækker trold 

Tillykke tillykke med ham!!

Anmeld

14. januar 2011

Lolli

Uh for en hård start på livet som mor. Godt at han er kommet sig. Hjertlig tillykke med ham - han er virkelig fin.

Anmeld

14. januar 2011

anjaditte

stort tillykke sender varmer hilserne

Anmeld

14. januar 2011

Lulle25

Nåh en lille skøn prins kan godt forstå du lige skal bearbejde oplevelsen,lyder ikke særlig rart, men godt han er ok den lille bandit

Kh Louise

Anmeld

14. januar 2011

pussepige

Stort tillykke med ham..

Anmeld

14. januar 2011

twinboys

Nuuuuhrrr han er skøn... sikke en fødsel men dejligt i er samlet igen...

Held og lykke til

Majbritt

Anmeld

14. januar 2011

Mor Til Julie<3

Stort tillykke med den bette ...
Hvor ser han da bare dejlig ud ...

Anmeld

14. januar 2011

Mira0911

Mirakel skriver:

I mandags d. 10/01/11 kom min søn, Sebastian, til verden kl. 17.12. Han vejede ved fødslen 4030 gram fordelt på 52 cm.

Jeg er så LYKKELIG  Nu har jeg min helt egen lille familie

Det var en hård fødsel - den lilles hjertelyd dykkede undervejs, og de måtte til sidst hjælpe ham ud med hård sugekop  Hans navlestreng var viklet rundt om halsen og kroppen  Jeg havde ham på maven i max 1 minut, inden de tog ham fra mig. Han  var besvimet og scorede kun 4 på Apgar-scalaen.. Stuen var fyldt med personale - der var mindst 3 børnelæger, ca. 10 personer i alt. De fik liv i min lille prins og tog ham med på neonatal - Far fulgte med ham. Der gik 2 timer, før jeg fik lov at se min søn igen- og yderligere gik der 1,5 døgn, før vi måtte få ham med over på vores afdeling (Mor-Barn). Vi kom hjem igår

Fødselsberetning kommer, når mor her er kommet sig lidt over chokket og har fået bearbejdet oplevelsen lidt. Vi skal snart have en samtale med jordmoderen, der var med til fødslen.

Annemor med lille Sebastian

Stort Tillykke.... 

Anmeld

14. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke og hvor er han bare lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.