Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nårgh en lille lækkerhaps Skønt navn I har valgt til ham. Alt godt til jer alle tre fremover
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er han dog en lille lækker trold
Tillykke tillykke med ham!!
Uh for en hård start på livet som mor. Godt at han er kommet sig. Hjertlig tillykke med ham - han er virkelig fin.
stort tillykke sender varmer hilserne
Nåh en lille skøn prins kan godt forstå du lige skal bearbejde oplevelsen,lyder ikke særlig rart, men godt han er ok den lille bandit
Kh Louise
Stort tillykke med ham..
Nuuuuhrrr han er skøn... sikke en fødsel men dejligt i er samlet igen...
Held og lykke til
Majbritt
Stort tillykke med den bette ... Hvor ser han da bare dejlig ud ...
Mirakel skriver: I mandags d. 10/01/11 kom min søn, Sebastian, til verden kl. 17.12. Han vejede ved fødslen 4030 gram fordelt på 52 cm. Jeg er så LYKKELIG Nu har jeg min helt egen lille familie Det var en hård fødsel - den lilles hjertelyd dykkede undervejs, og de måtte til sidst hjælpe ham ud med hård sugekop Hans navlestreng var viklet rundt om halsen og kroppen Jeg havde ham på maven i max 1 minut, inden de tog ham fra mig. Han var besvimet og scorede kun 4 på Apgar-scalaen.. Stuen var fyldt med personale - der var mindst 3 børnelæger, ca. 10 personer i alt. De fik liv i min lille prins og tog ham med på neonatal - Far fulgte med ham. Der gik 2 timer, før jeg fik lov at se min søn igen- og yderligere gik der 1,5 døgn, før vi måtte få ham med over på vores afdeling (Mor-Barn). Vi kom hjem igår Fødselsberetning kommer, når mor her er kommet sig lidt over chokket og har fået bearbejdet oplevelsen lidt. Vi skal snart have en samtale med jordmoderen, der var med til fødslen. Annemor med lille Sebastian
I mandags d. 10/01/11 kom min søn, Sebastian, til verden kl. 17.12. Han vejede ved fødslen 4030 gram fordelt på 52 cm.
Jeg er så LYKKELIG Nu har jeg min helt egen lille familie
Det var en hård fødsel - den lilles hjertelyd dykkede undervejs, og de måtte til sidst hjælpe ham ud med hård sugekop Hans navlestreng var viklet rundt om halsen og kroppen Jeg havde ham på maven i max 1 minut, inden de tog ham fra mig. Han var besvimet og scorede kun 4 på Apgar-scalaen.. Stuen var fyldt med personale - der var mindst 3 børnelæger, ca. 10 personer i alt. De fik liv i min lille prins og tog ham med på neonatal - Far fulgte med ham. Der gik 2 timer, før jeg fik lov at se min søn igen- og yderligere gik der 1,5 døgn, før vi måtte få ham med over på vores afdeling (Mor-Barn). Vi kom hjem igår
Fødselsberetning kommer, når mor her er kommet sig lidt over chokket og har fået bearbejdet oplevelsen lidt. Vi skal snart have en samtale med jordmoderen, der var med til fødslen.
Annemor med lille Sebastian
Stort Tillykke....
STORT tillykke og hvor er han bare lækker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128