Jeg er nu mor!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.104 visninger
39 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

MamaLook

I mandags d. 10/01/11 kom min søn, Sebastian, til verden kl. 17.12. Han vejede ved fødslen 4030 gram fordelt på 52 cm.

Jeg er så LYKKELIG  Nu har jeg min helt egen lille familie

Det var en hård fødsel - den lilles hjertelyd dykkede undervejs, og de måtte til sidst hjælpe ham ud med hård sugekop  Hans navlestreng var viklet rundt om halsen og kroppen  Jeg havde ham på maven i max 1 minut, inden de tog ham fra mig. Han  var besvimet og scorede kun 4 på Apgar-scalaen.. Stuen var fyldt med personale - der var mindst 3 børnelæger, ca. 10 personer i alt. De fik liv i min lille prins og tog ham med på neonatal - Far fulgte med ham. Der gik 2 timer, før jeg fik lov at se min søn igen- og yderligere gik der 1,5 døgn, før vi måtte få ham med over på vores afdeling (Mor-Barn). Vi kom hjem igår

Fødselsberetning kommer, når mor her er kommet sig lidt over chokket og har fået bearbejdet oplevelsen lidt. Vi skal snart have en samtale med jordmoderen, der var med til fødslen.

Annemor med lille Sebastian

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

SussieThyssen

Stort tillykke med jeres lille prins.
Og godt at det trods alt gik fint.
I ønskes alt det bedste i tiden fremover.

Stoort knus og kærligst
Sussie

Anmeld

14. januar 2011

Mette 28

Stort tillykke med ham, det lyder godt nok til at være en hård omgang, men er glad for at høre det hele går godt nu....

Anmeld

14. januar 2011

Rosa

Nuuuuuurh, han er da bedårende - stort tillykke med ham 

Jeg glæder mig til at læse din FB, men hvor er det godt at I lige skal snakke med nogen og få det bearbejdet, det bliver I rigtig glade for, og I får kun en endnu bedre start af at få tingene lidt på afstand 

Kh

Rosa

Anmeld

14. januar 2011

Guldet

nårh hvor er han lækker..

tillykke med ham..

Anmeld

14. januar 2011

Nadia&Daniel

Sidder helt med tåre i øjnene.. Stort tillykke med Jeres lille prins - virkelig nogle lækre billeder af ham

Anmeld

14. januar 2011

Tropez

Hvor ser han dejlig ud, og tillykke med ham, det var da noget af en oplevelse at få, håber i får det godt sammen 

Anmeld

14. januar 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
stort tillykke med ham..
Han er godt nok en fin lille fyr..

Anja

Anmeld

14. januar 2011

BabyNilas

Stort tillykke med din lille prins, hvor ser han bare dejlig ud

Godt at hører i har det godt efter en hård fødsel.

Anmeld

14. januar 2011

Pia.

Stort tillykke med jeres lille dreng - hvor er han bare skøn....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.