Hvem føder i dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Multebær

Ja Karina pigen har ikke været online siden igår morges.  for at det blev hendes tur og at alt går vel og hun har fået Tussi i armene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

DK

Multebær skriver:

Ja Karina pigen har ikke været online siden igår morges.  for at det blev hendes tur og at alt går vel og hun har fået Tussi i armene

Hej Ladies!

Tja Bimmeren kom ikke i går. Ret dårligt egenligt, når nu det var hans fødselsdag!!! Jeg prøvede ellers hvad jeg kunne på først at SPISE ham ud med gentagne gang opfyldning af kartofler og sauce på jensens, og bagefter 30 min. heftig disco-dans i stuen til Discofil sammen med søster-lil og Kirstine (der jo så er blevet rask... Altså en-dags 39.5 i feber... jeg undrer mig stadig!) Nå men 30 min. gi-den-gas i stuen gav lidt gode plukveer ud på aftenen, men det var også det! Jeg overvejer i dag:

1. Trampolin-hopning

2. Lagen-gymnastik (hmm... det bliver noget med at TVINGE manden i så fald)

3. Ringe til FG og hysterisk skrige efter kejsersnit NU!!!!

Anmeld

15. januar 2011

Lene76

hehe det er da fordi Bimmer først vil ha fødselsdag på søndag hehe

go fornøjelse med dine 3 punkter hehe.....

Anmeld

15. januar 2011

CA

DK skriver:

Hej Ladies!

Tja Bimmeren kom ikke i går. Ret dårligt egenligt, når nu det var hans fødselsdag!!! Jeg prøvede ellers hvad jeg kunne på først at SPISE ham ud med gentagne gang opfyldning af kartofler og sauce på jensens, og bagefter 30 min. heftig disco-dans i stuen til Discofil sammen med søster-lil og Kirstine (der jo så er blevet rask... Altså en-dags 39.5 i feber... jeg undrer mig stadig!) Nå men 30 min. gi-den-gas i stuen gav lidt gode plukveer ud på aftenen, men det var også det! Jeg overvejer i dag:

1. Trampolin-hopning

2. Lagen-gymnastik (hmm... det bliver noget med at TVINGE manden i så fald)

3. Ringe til FG og hysterisk skrige efter kejsersnit NU!!!!

Du er ihærdig! Jeg tog indkøbsvognen og det gav godt nok plukveer! Men ja så stoppede det hele jo igen. Forstår ikke hvorfor de ikke vil ud til deres desperate mødre... Men du har jo ikke termin endnu, så han kan vel ikke helt bebrejdes før om nogle dage? 

Anmeld

15. januar 2011

DK

Carina87 skriver:

Du er ihærdig! Jeg tog indkøbsvognen og det gav godt nok plukveer! Men ja så stoppede det hele jo igen. Forstår ikke hvorfor de ikke vil ud til deres desperate mødre... Men du har jo ikke termin endnu, så han kan vel ikke helt bebrejdes før om nogle dage? 

Det er fordi Kirstine kom 37+4. Så har jeg nok sådan inderst inde følt at DET var min termin også denne gang, og at jeg da nok ikke kom til at gå længere end det i alt fald. Men det er jo 14 dage siden i morgen!

Nå. Jeg er ikke kommet igang med punkterne endnu! Tror at punkt 2 og 3 er udelukkede, og nr. 1 nok ikke så super praktisk nu her hvor det er blevet mørkt. Det kan være man skulle prøve sig med det i morgen!?

Men SKØNT at karina har født! Så mister man da ikke helt troen på at der rent faktisk ER nogen der føder derude! Ellers kan man jo blive helt bange for at der er tale om et verdens omspændende big time scam, og vi alle er dømt til mave FOR EVIGT!

Anmeld

15. januar 2011

IAH

Hej folkens. Så har jeg født. Han ligger ved siden af os lige nu. Han vejer 2745 gram og er 48 cm lang. Han græd da han kom ud ellers har han ligget stille og kigget rundt resten af dagen. Fødslen var en god oplevelse, da den endelig kom i gang. Han er 14 timer gammel nu...Dejligt

Anmeld

15. januar 2011

Kit

IAH skriver:

Så har jeg født.

TILLYKKE Iben

Jeg har tænkt på dig hele dagen. Dejlig update. Stort tillykke med din lille guldklump.

Kit

Anmeld

15. januar 2011

AnneBJ

IAH skriver:

Hej folkens. Så har jeg født. Han ligger ved siden af os lige nu. Han vejer 2745 gram og er 48 cm lang. Han græd da han kom ud ellers har han ligget stille og kigget rundt resten af dagen. Fødslen var en god oplevelse, da den endelig kom i gang. Han er 14 timer gammel nu...Dejligt

Tillykke tillykke Iben, glæder mig til at se billeder og læse FB

Anmeld

15. januar 2011

piadas

IAH skriver:

Stort tillykke, Iben!

Dejligt at være på den anden side - jeg er stadig SLET ikke misundelig!!!

Endnu en gang billedspam og FB at se frem til!

Måske er det nu babyerne begynder at vælte ind?!

Anmeld

15. januar 2011

mettenoah

Kæmpe stort tillykke til jer

Håber alt fortsat går godt.. glæder mig til at høre FB.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.