Hvem føder i dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.351 visninger
40 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

CA

Ja, jeg har jo termin i dag, men det blir vist ikke til noget som helst. Selvom jeg drømte at vandet gik og da jeg vågnede var jeg bare SÅ skuffet

Havde aldrig troet jeg skulle gå tiden ud og da slet ikke at jeg skulle gå over tid. Det skulle ikke undre mig, hvis jeg også skal sættes i gang og til allersidst  når vi er oppe i noget der hedder uge 44 så ende i KS fordi krapylet slet ikke VIL ud. MIG - Givet op?? JA det kan I lige tro

Men hvem føder i dag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Multebær

Det bliver heller ikke mig - til gengæld er min navle poppet her til morgen 

Hvad med Karinapigen  Det m snart være hendes tur 

Anmeld

14. januar 2011

CA

Multebær skriver:

Det bliver heller ikke mig - til gengæld er min navle poppet her til morgen 

Hvad med Karinapigen  Det m snart være hendes tur 

He he... Jamen det er da også en slags højdepunkt 

Ja, hep hep Karina!

Anmeld

14. januar 2011

Multebær

Carina87 skriver:

He he... Jamen det er da også en slags højdepunkt 

Ja man må tage de glæder der er til sig  ....efter en nat uden meget søvn og en hel formiddag i sengen stiv om et bræt hele vejen ned gennem ryggen  Nå pyt - der kan max være en måned tilbage - så er jeg sat i gang (hvis det når så vidt)

Anmeld

14. januar 2011

Malonde1985

Heller ikke mig!! Jeg NÆGTER at føde før jeg er kommet bare lidt af med de her hæmorider  AV!!! Der er iøvrigt heller INGEN tegn på noget som helst, sååå vi venter bare lige et par uger endnu..

Men sender MEGET gerne ve-støv afsted til de som ønsker det idag

Anmeld

14. januar 2011

Multebær

IAH skal i øvrigt ind og sættes igang på Riget idag

Håber det går som planlagt for hende 

Anmeld

14. januar 2011

IAH

Multebær skriver:

IAH skal i øvrigt ind og sættes igang på Riget idag

Håber det går som planlagt for hende 

Jo tak... Det er en underlig fornemmelse. Jeg sidder og ser tv og venter mere eller mindre bare på at tiden skal gå....

Jeg har ikke nogen tegn på begyndende fødsel, så det bliver interessant at se, hvor hurtigt medicinen virker!...

Men iih, hvor jeg glæder mig

Iben (der bare sidder og triller tommelfingre og kigger på uret lidt for tit..)

Anmeld

14. januar 2011

piadas

Nå ja, vi skal heppe på Iben efter kl. 17! Husk det nu, tøser!

Der må da være nogen, der snart skal føde! Måske går vi for meget op i at heppe på hinanden og glemmer helt at heppe på os selv!

Nå, men om ikke andet kan jeg bage den der ananaskage, der skulle sætte fødslen i gang, så kan I allesammen komme til Farsø - så kan vi dele den. Så kan vi drikke amerikansk olie til, køre rundt på en bumlet grusvej, tage til gravidmassage og derefter tage hjem og dyrke sex med vores mænd/kærester, så må nogen af os sgu da føde!!!

Anmeld

14. januar 2011

CA

piadas skriver:

Nå ja, vi skal heppe på Iben efter kl. 17! Husk det nu, tøser!

Der må da være nogen, der snart skal føde! Måske går vi for meget op i at heppe på hinanden og glemmer helt at heppe på os selv!

Nå, men om ikke andet kan jeg bage den der ananaskage, der skulle sætte fødslen i gang, så kan I allesammen komme til Farsø - så kan vi dele den. Så kan vi drikke amerikansk olie til, køre rundt på en bumlet grusvej, tage til gravidmassage og derefter tage hjem og dyrke sex med vores mænd/kærester, så må nogen af os sgu da føde!!!

Ha haaaa! God plan! Men olien vil jeg ikke ha

Læste dit indlæg for sent, for har lige bagt banankage... Ups! 

Anmeld

14. januar 2011

Multebær

IAH skriver:

Jo tak... Det er en underlig fornemmelse. Jeg sidder og ser tv og venter mere eller mindre bare på at tiden skal gå....

Jeg har ikke nogen tegn på begyndende fødsel, så det bliver interessant at se, hvor hurtigt medicinen virker!...

Men iih, hvor jeg glæder mig

Iben (der bare sidder og triller tommelfingre og kigger på uret lidt for tit..)

Ih det bliver bare så spændende. Du er heldig at du nok lige når at slippe for Mary cirkusset. Hun skulle forlade Riget kl 15.30 i følge NEWS. Så forhåbentlig er der fri bane når du skal møde ind kl 17.

Pøj pøj - jeg glæder mig så meget til at se billeder og læse FB. Tænk at du inden weekenden er omme har vidunderet i armene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.