Carina87 skriver:
ENDNU en dag uden fødsler! Vi er godt nok nogle sløøøøve bananer!
Hva siger du Pia, skal vi invadere viborg sygehus i morgen? D. 15. er egentlig også en pæn dato
Jeg har også lige det problem, at vi skal til fødselsdag i morgen, og jeg havde godt nok slet ikke regnet med at skulle med. Og HVIS jeg skulle med troede jeg det ville blive uden mave, så har ikke en trævl at tage på. Jo det har jeg så, men valget står mellem sorte cowboybukser og grå jogginbukser OG bluser, t-shirts og toppe med den flotte kant af køkkenbord lige under midten af maven... Det er det eneste jeg stadig kan passe. Min garderobe holder ikke til mange flere dage som fed og HVAD GØR MAN SÅ NÅR MAN SKAL TIL FØDSELSDAG??? Nogen der har et cirkustelt jeg kan leje?
Hæhæ, nej helst ingen invasion af Viborg Sygehus idag, men imorgen er jeg klar!
Min veninde/jordemoders søn har nemlig fødselsdag idag, og så kommer jeg sgu nok ikke til at føde med hende, hvis jeg går i fødsel idag!
Jeg drømte godt nok i nat, at jeg fik PKS, fordi der ikke var grund til at vente længere!
Så var jeg heller ikke så træt bagefter efter en lang og opslidende fødsel!
Og så drømte jeg, at DK skrev et eller andet indlæg og tilsidst i indlægget skrev hun, at nå ja, Bimmeren var også kommet ud i nat
- nu gad han åbenbart ikke vente længere! Spændende om det er idag, han kommer!
Ja, det er bare MEGAtræls med det tøj! Jeg kan desværre ikke hjælpe - jeg tror kun jeg har en rulle affaldssække, men det er vist de gennemsigtige!
Anmeld