Hvem føder i dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

DK

Held og lykke til dig Iben!! Du er nu alligevel heldig at du VED at det går igang i dag. Jeg er snart (trods hippi-ønsker om hjemmefødsel og det hele) SÅ jaloux på jer som har fået PKS eller som skal sættes igang!

Herhjemme er der inge tegn på noget som helst, selv om Bimmeren og jeg jo havde aftalt at han skulle have fødselsdag i dag! Vi skal på Jenneren senere i dag og mødes med min søster Kathrine. Så må vi se om det kan sætte gang i noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

CA

IAH skriver:

Jo tak... Det er en underlig fornemmelse. Jeg sidder og ser tv og venter mere eller mindre bare på at tiden skal gå....

Jeg har ikke nogen tegn på begyndende fødsel, så det bliver interessant at se, hvor hurtigt medicinen virker!...

Men iih, hvor jeg glæder mig

Iben (der bare sidder og triller tommelfingre og kigger på uret lidt for tit..)

Nu er du deroppe. Tænker på jer! Rigtig meget held og lykke. Glæder mig til opdatering. 

Anmeld

14. januar 2011

Mettemus

piadas skriver:

Nå ja, vi skal heppe på Iben efter kl. 17! Husk det nu, tøser!

Der må da være nogen, der snart skal føde! Måske går vi for meget op i at heppe på hinanden og glemmer helt at heppe på os selv!

Nå, men om ikke andet kan jeg bage den der ananaskage, der skulle sætte fødslen i gang, så kan I allesammen komme til Farsø - så kan vi dele den. Så kan vi drikke amerikansk olie til, køre rundt på en bumlet grusvej, tage til gravidmassage og derefter tage hjem og dyrke sex med vores mænd/kærester, så må nogen af os sgu da føde!!!

Ih jeg elsker dit heppekor! - Det er så aktuelt og anvendeligt som aldrig før

Jeg hepper også, men uden fancy grafik - det er jeg nemlig ikke dygtig nok til at bruge

Anmeld

14. januar 2011

Malonde1985

Weeee hvornår kommer der mon en update!!!!????????????

Hep hep hep hep hep hep hep hep hep hep hep hep hep hep

Anmeld

14. januar 2011

Marco2

Spændende.

Vi skal da vist lige ha' Pia på banen med noget heppekor 

Glæder mig til update.

AG

Anmeld

14. januar 2011

piadas

Marco2 skriver:

Spændende.

Vi skal da vist lige ha' Pia på banen med noget heppekor 

Glæder mig til update.

AG

Sorry, I am back!

Jeg HAR heppet inde i mit hoved siden kl. 17, men jeg har ikke lige haft tid til at heppe herinde! Men det har jeg nu!

Hvor er det spændende - gad vide hvornår vi får en update?! Jeg håber alt, går som det skal!

Anmeld

15. januar 2011

CA

ENDNU en dag uden fødsler! Vi er godt nok nogle sløøøøve bananer! Hva siger du Pia, skal vi invadere viborg sygehus i morgen? D. 15. er egentlig også en pæn dato

Jeg har også lige det problem, at vi skal til fødselsdag i morgen, og jeg havde godt nok slet ikke regnet med at skulle med. Og HVIS jeg skulle med troede jeg det ville blive uden mave, så har ikke en trævl at tage på. Jo det har jeg så, men valget står mellem sorte cowboybukser og grå jogginbukser OG bluser, t-shirts og toppe med den flotte kant af køkkenbord lige under midten af maven... Det er det eneste jeg stadig kan passe. Min garderobe holder ikke til mange flere dage som fed og HVAD GØR MAN SÅ NÅR MAN SKAL TIL FØDSELSDAG??? Nogen der har et cirkustelt jeg kan leje? 

Anmeld

15. januar 2011

PeruBaby

Håber at alt er gået godt for dig Iben og at du har din lille vidunderbaby i armene nu

Anmeld

15. januar 2011

piadas

Carina87 skriver:

ENDNU en dag uden fødsler! Vi er godt nok nogle sløøøøve bananer! Hva siger du Pia, skal vi invadere viborg sygehus i morgen? D. 15. er egentlig også en pæn dato

Jeg har også lige det problem, at vi skal til fødselsdag i morgen, og jeg havde godt nok slet ikke regnet med at skulle med. Og HVIS jeg skulle med troede jeg det ville blive uden mave, så har ikke en trævl at tage på. Jo det har jeg så, men valget står mellem sorte cowboybukser og grå jogginbukser OG bluser, t-shirts og toppe med den flotte kant af køkkenbord lige under midten af maven... Det er det eneste jeg stadig kan passe. Min garderobe holder ikke til mange flere dage som fed og HVAD GØR MAN SÅ NÅR MAN SKAL TIL FØDSELSDAG??? Nogen der har et cirkustelt jeg kan leje? 

Hæhæ, nej helst ingen invasion af Viborg Sygehus idag, men imorgen er jeg klar! Min veninde/jordemoders søn har nemlig fødselsdag idag, og så kommer jeg sgu nok ikke til at føde med hende, hvis jeg går i fødsel idag!

Jeg drømte godt nok i nat, at jeg fik PKS, fordi der ikke var grund til at vente længere! Så var jeg heller ikke så træt bagefter efter en lang og opslidende fødsel!

Og så drømte jeg, at DK skrev et eller andet indlæg og tilsidst i indlægget skrev hun, at nå ja, Bimmeren var også kommet ud i nat - nu gad han åbenbart ikke vente længere! Spændende om det er idag, han kommer!

Ja, det er bare MEGAtræls med det tøj! Jeg kan desværre ikke hjælpe - jeg tror kun jeg har en rulle affaldssække, men det er vist de gennemsigtige!

Anmeld

15. januar 2011

CA

piadas skriver:

Hæhæ, nej helst ingen invasion af Viborg Sygehus idag, men imorgen er jeg klar! Min veninde/jordemoders søn har nemlig fødselsdag idag, og så kommer jeg sgu nok ikke til at føde med hende, hvis jeg går i fødsel idag!

Jeg drømte godt nok i nat, at jeg fik PKS, fordi der ikke var grund til at vente længere! Så var jeg heller ikke så træt bagefter efter en lang og opslidende fødsel!

Og så drømte jeg, at DK skrev et eller andet indlæg og tilsidst i indlægget skrev hun, at nå ja, Bimmeren var også kommet ud i nat - nu gad han åbenbart ikke vente længere! Spændende om det er idag, han kommer!

Ja, det er bare MEGAtræls med det tøj! Jeg kan desværre ikke hjælpe - jeg tror kun jeg har en rulle affaldssække, men det er vist de gennemsigtige!

Nårh ja, så dur det nok ikke for dig i dag. Men krapylet har stadig ingen undskyldning. Dog har jeg ham mistænkt for at være stokdøv, for der blir da ellers kaldt højt!

Hmm.. Ja, sorte sække kunne måske blive løsningen. Gider bare ikke have kjole på. Men det går vel heller ikke under kjole...?

Nå, dagens bud på fødsler er: Iben, Ditte og Karina)hende har vi ikke hørt fra nogle dage...?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.