Lidt i tvivl, vil lige hører hvad i mener :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

afrobabies

Cho skriver:

Nu er det så mig der er nød til det næste gang, da kæresten er på kursus de næste uger, så skal alene afsted... ikke det fedeste når man i forvejen har det svært med alle de forskellige Jdm.  Men i/du kan tro jeg har tænkt mig at sige noget...

Det skal du også bare, de er der for din skyld, så skal de ikke give dig sådan en behandling...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Lulle25

Ja det er da traels for jer i ikke kan få svar af jm før den dato. Man føler jo der er længe til. Men du må også gerne spørge herinde, hvis du havde lyst til det, der er så mange der har været igennem graviditeter og fødsler, som kan hjælpe. Tror bare der er nogen der er uheldige. Har været gravid 4 gange nu og det var kun ved nr. 2 der var så meget unødvendig pladder. Ved de andre er det gået fint. Denne gang har jeg dog kun været ved jm en gang og er jo i uge 30 nu, så det er da heller ikke fordi jeg føler de lytter til mig, men sådan er det jo når det er 4. gang.

Kh Louise

Anmeld

14. januar 2011

Tystys14

Lulle25 skriver:

Ja det er da traels for jer i ikke kan få svar af jm før den dato. Man føler jo der er længe til. Men du må også gerne spørge herinde, hvis du havde lyst til det, der er så mange der har været igennem graviditeter og fødsler, som kan hjælpe. Tror bare der er nogen der er uheldige. Har været gravid 4 gange nu og det var kun ved nr. 2 der var så meget unødvendig pladder. Ved de andre er det gået fint. Denne gang har jeg dog kun været ved jm en gang og er jo i uge 30 nu, så det er da heller ikke fordi jeg føler de lytter til mig, men sådan er det jo når det er 4. gang.

Kh Louise

Har også udnyttet baby.dk meget,  og fundet nogle svar på mange af mine spørgsmål, men der er bare nogle spørgsmål jeg gerne ville have en Jdm til at svare mig på... f.eks. om de giver noget så man tømmer sig før fødslen for alvor går igang, eller om man kan få lov at stå op og føde osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.