Cho skriver:
Ja det er også det problem jeg har nu... og sidst jeg var hos Jdm med kæresten, havde vi en del spørgsmål vi gerne ville have svar på, men det var der slet ikke tid til, så det måtte hun sætte 20 min af til næste gang hos den anden Jdm...
troede man skulle spørge Jdm om de ting man gerne ville når man kom der som aftalt, og ikke at man skulle havde sat tid af til det?
Er det ikke også ens Jdm der skal tilbyde en at komme til eventuelle møder, om fødsel osv? jeg har nemlig ikke fået nogen tilbud om noget som helst, og det var en af de ting vi gerne ville spørge hende om da vi var der. 
Med min nr. 2 var der også meget bøvl med terminen. Men det var den der stod på vandrejournalen fra midtvejsscanningen der galt i forhold til barsel for 3 år siden da jeg fødte hende. Blev vægtscannet af en læge i uge 32 som sagde det er godt nok et stort barn. Terminen burde hedde den 21/7 (havde termin d. 13/8). Så fik en tid til scanning i uge 37+3 hvor det var en anden der scannede. Hun scannede min baby til at være lille 2600g. Gik i fødsel dagen efter og fødte Mathilde på 3500 g altså 17 dage inden termin 37+4. Mens jeg var i fødsel var jeg jo helt slået ud over det nok blev en så lille baby, så alt deres snak og kloge målinger kan de proppe op et vist sted. Nu har jeg alle gange født 12, 17 og 15 dage inden termin og mine børn er jo store i forhold til hvornår de er født. Og hvis de til nf scanning måler 1-2 mm forkert rykker det jo den forkerte vej med terminsdatoen. Men jo det er den fra nf der gælder nu.
Under samme graviditet havde jeg også hver gang forskellige jm og blev glemt 3 gange, det var virkelig bare så ringe. Men havde en super god jm at føde ved. Så man kan bare være så uheldig. Men det med terminen tror jeg ikke du skal gå så højt op i. Gå ud fra den fra nf og lad dem snakke, selvom det er forvirrende. 
Anmeld