Rygning og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2008

Lullaby

Jeg har aldrig røget og kunne aldrig finde på det. Har absolut intet til overs for kvinder der gør det. Syntes det er meget egoistisk :@

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2008

qp

Jeg synes det er synd, at nogle mennesker ikke kan se tingene fra andre perspektiver end deres eget. Faktisk så frarøver de sig indsigt i andres liv og tilværelser hvilket også hæmmer dem i, at opleve verden på forskellig vis. Jeg synes det er beklageligt, at man ikke kan tage sådan et emne op til diskussion uden, at folk bliver fjændtlige. Og som jeg også skrev tidligere, mener jeg at man som tidligere ryger hellere bør være lidt opmundrende overfor rygerne og heller dele egne oplevelser og erfaringer mht at stoppe med rygning. Det kunne være interessant at høre hvorfor det nu er så svært, at stoppe med rygning - hvad er det der gør, at man fortsætter velvidende om, at det er skadende på alle måder? - Det kunne jo tænkes, at der sad nogle derude som virkelig havde det svært ved, at de røg og havde brug for, at lette hjertet og få nogle gode råd fra andre debattører herinde.
Men som opretter af denne tråd, tror jeg det er bedst jeg lukker tråden.

- Snart Mor :S

Anmeld

18. september 2008

Lullaby

Jeg ved godt at du har sagt at du gerne vil lukke denne diskussion men det du lige skrev er jeg nødt til at svare på.
Jeg synes det er synd, at nogle mennesker ikke kan se tingene fra andre perspektiver end deres eget.
Så burde nu jo netop også kunne se tingene fra os andres synspunkt. Jeg kan godt forstå, at det må være svært at holde op med at ryge. Men jeg kan ikke forstå, at nogle vælger at fortsætte velvidende, at det skader deres baby. Og når du starter sådan en tråd må du da også indse, at der kommer en del sure indlæg omkring det. Og hvis ikke du er i orden med det er det da bedre slet ikke at starte det end at starte det og blive sur over, at folk ikke bakker dig op. ;)

Anmeld

18. september 2008

Balderson

Anja Nørreslet skriver:

Jeg ved godt at du har sagt at du gerne vil lukke denne diskussion men det du lige skrev er jeg nødt til at svare på.
Jeg synes det er synd, at nogle mennesker ikke kan se tingene fra andre perspektiver end deres eget.
Så burde nu jo netop også kunne se tingene fra os andres synspunkt. Jeg kan godt forstå, at det må være svært at holde op med at ryge. Men jeg kan ikke forstå, at nogle vælger at fortsætte velvidende, at det skader deres baby. Og når du starter sådan en tråd må du da også indse, at der kommer en del sure indlæg omkring det. Og hvis ikke du er i orden med det er det da bedre slet ikke at starte det end at starte det og blive sur over, at folk ikke bakker dig op. ;)

Anja, jeg sad sku lige og tænkte det samme...

Anmeld

18. september 2008

Christinahr

Nu har jeg ikke røget under min graviditet, men har fuld forståelse for folk har svært ved at stoppe.

Min jordmoder sagde til mig:

Det er det bedste at holde op med at ryge, men husk at stress over ikke at ryge kan skade barnet mere end selve røgen.

JEg har rent faktisk en veninde der fødte en dreng på lidt under 2 kilo til termin, hun havde stresset for meget og ehdnes barn havde haft bedre af hun havde røget lidt. Underudviklingen er absolute heller ikke sundt.

Anmeld

18. september 2008

Loggidut

CHRIST.....så stop det dog!

tråden er jo lukket i har jo fået jeres pointe frem....

der blev bedt om opbakning-....ikke en skid andet!

Anmeld

18. september 2008

A.I.G.

Christinahr skriver:

Nu har jeg ikke røget under min graviditet, men har fuld forståelse for folk har svært ved at stoppe.

Det er det bedste at holde op med at ryge, men husk at stress over ikke at ryge kan skade barnet mere end selve røgen.

JEg har rent faktisk en veninde der fødte en dreng på lidt under 2 kilo til termin, hun havde stresset for meget og ehdnes barn havde haft bedre af hun havde røget lidt. Underudviklingen er absolute heller ikke sundt.

Interressant vinkel !

Anette

Anmeld

18. september 2008

A.

Christinahr skriver:

det var nemlig det min jm har sagt til mig at den stress jeh haft i forvejen og stress med ryge stop bliver for meget..

Anmeld

18. september 2008

Christinahr

Loggidut skriver:

Jeg synes det er meget provokerendeat lukke en tråd man ikke selv har startet...

Det er jo ikke sikkert alle har fået sagt hvad de vil eller (?)

Anmeld

18. september 2008

Christinahr

Loggidut skriver:

MANGE MANGE GANGE UNDSKYLD... havde ikke set trådstarter bad den lukket:$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.