Vi har købt barnevogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Bavianis

MatildeS skriver:

Jeg er lige flyttet og her er der en smal smal kældertrappe, som en barnevogn ikke kan komme ned igennem 

Så, jeg måtte sælge min Emmaljunga som jeg ellers bare have glædet mig til at skulle bruge LÆNGE! 

Hun ligger i brormands gamle klapvogn, på lammeskind og i voksi og det fungerer i og for sig fint nok men jeg ville virkelig gerne have haft en barnevogn så der også var plads til at hun kunne sidde og lege osv. når hun blir lidt større 

Årh, I see... Men godt at det fungerer fint med klapvogn. Min veninde bruger kun den med hendes Voksi nu - det er bare nemmere når man skal rundt og have den med i bilen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Mullebergen

Bavianis skriver:

Årh, I see... Men godt at det fungerer fint med klapvogn. Min veninde bruger kun den med hendes Voksi nu - det er bare nemmere når man skal rundt og have den med i bilen...

Jeg har ikke bil, så det giver sig selv 

Men ja, som sagt er det kun når hun bliver lidt større at det bliver lidt af et problem men vi har heldigvis Hjaltes gamle barnevogn som står på altanen vi kan tage med på ture til sommer, hvis det skulle blive aktuelt 

Anmeld

14. januar 2011

MyBaby

Bavianis skriver:

Yeeees  

Og den er købt BRUGT - tænkte nok du ville være vildt stolt af mig!!!

Jeg er meget stolt! Den er virkelig fin!

Anmeld

14. januar 2011

De3Guldklumper

Dén bliver du glad for.. Jeg har også en Cecilia Classic på x-dream ll bare i grøn..

Det er kram - det odder halløj

Anmeld

14. januar 2011

Bavianis

Pylle3 skriver:

Dén bliver du glad for.. Jeg har også en Cecilia Classic på x-dream ll bare i grøn..

Det er kram - det odder halløj

Hvor fedt! Hvor mange børn har du brugt den til? Og er der noget man skal være opmærksom på?

Anmeld

14. januar 2011

De3Guldklumper

Bavianis skriver:

Hvor fedt! Hvor mange børn har du brugt den til? Og er der noget man skal være opmærksom på?

Jeg har indtil videre brugt den til 2 børn - men håber da der kommer en 3 på et tidspunkt

Min er fra okt 07 og den står som ny..

Næææ det synes jeg ikke.. Vi har aldrig haft problemer med vores af nogen art - den køre bare Det eneste som jeg er imponeret over ikke er bedre er støttepladen som kan bruges når barnet skal sidde op.. Den er desværre ikke 10 kr værd.. Men der har jeg så bare brugt en ekstra pude eller babydyne..

Anmeld

14. januar 2011

Malonde1985

Den er super flot! Den ligner meget vores, lige pånær stellet. Vores stel er alm. sort. Vi købte vores vogn i 2006, og den har været brugt max et år, så den fremstår også ligeså flot som var den ny. Glæder mig meget til den skal i brug her med nr. 2 .

Den vogn bliver I glade for

Anmeld

14. januar 2011

Bavianis

Det er sgu fedt I begge har været så glade for Jeres!

Jeg glæder mig selvfølgelig også heeelt vildt til min skal i brug - for så er Abekatten jo ude

Anmeld

15. januar 2011

Josesmor

Maja_4000 skriver:

Vi har også en Odder .. Godt nok med zip-overdel .. Men stellet bliver I glade for ! :p Det er vi i hvert fald (:

Den har vi også.. lækker vogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.