Vi har købt barnevogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Bavianis

Sofia skriver:

Ja du skal ikke blive overrasket, hvis vi pludselig er en gruppe der farer til nordjylland for at se den lille abekat Jeg glæder mig i øvrigt til du opdaterer med billeder af hans værelse - for det kan da virkelig kun blive en succes med det fantastiske hus i har!

Ej - det kunne faktisk være hyggeligt når alle vore bebser er kommet ud...

Hvad angår værelset... Bum bum... Det har jeg faktisk ikke skænet meget energi. Gregers maler dog graffiti, så han vil male det. Der er skråvæg på den ene væg på begge børneværelser, og i babys værelse vil han lave skråvæggen om til en himmel med skyer formet som dyr. Men lad os nu se hvad det bliver til...

Til GENGÆLD, så er mit helt store projekt puslepladsen, som skal være på repoet på 1. salen. Jeg har købt en brugt puslekommode, som vi netop har købt maling til (graffiti-maling så kan Gregers hurtigt male det uden striber og det holder!). Har overvejet MDF plade bagved med retro-tapet og meget, meget mere lir...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Bavianis

Tullebobs skriver:

Totalt rolls royce! I flot kongeblå, absolut værdig til en lille abekat!

Trine

Nemli!!!

Anmeld

13. januar 2011

Sofia

Bavianis skriver:

Ej - det kunne faktisk være hyggeligt når alle vore bebser er kommet ud...

Hvad angår værelset... Bum bum... Det har jeg faktisk ikke skænet meget energi. Gregers maler dog graffiti, så han vil male det. Der er skråvæg på den ene væg på begge børneværelser, og i babys værelse vil han lave skråvæggen om til en himmel med skyer formet som dyr. Men lad os nu se hvad det bliver til...

Til GENGÆLD, så er mit helt store projekt puslepladsen, som skal være på repoet på 1. salen. Jeg har købt en brugt puslekommode, som vi netop har købt maling til (graffiti-maling så kan Gregers hurtigt male det uden striber og det holder!). Har overvejet MDF plade bagved med retro-tapet og meget, meget mere lir...  

Det er helt vildt, at I sådan har flere værelser, I kan vælge imellem

Synes det lyder vildt hyggeligt med en himmel på værelset, og retrotapet er jeg også helt vild med, har også selv overvejet det i forbindelse med et lille møbel vi skal have på babyværelset til legetøj osv. Glæder mig til billeder når du er færdig

Anmeld

13. januar 2011

Mullebergen

Bavianis skriver:

Er den ikke bare fin?

Odder X Dream II Barnevogne Odder, billede 1

Den er bare lækker, den vogn 

Jeg ærger mig sådan over at jeg ikke kan have en barnevogn når jeg ser andres køb 

Anmeld

13. januar 2011

Bavianis

MatildeS skriver:

Den er bare lækker, den vogn 

Jeg ærger mig sådan over at jeg ikke kan have en barnevogn når jeg ser andres køb 

Hvorfor kan du ikke det sveske?

Anmeld

13. januar 2011

MyBaby

Ej, hvor er den bare lækker! Den bliver I helt sikkert vildt glade for og sikken en cup-pris!!!  SKØNT

Anmeld

13. januar 2011

dorthemus

Bavianis skriver:

Er den ikke bare fin?

Odder X Dream II Barnevogne Odder, billede 1

Meget fin

Anmeld

13. januar 2011

Bavianis

MyBaby skriver:

Ej, hvor er den bare lækker! Den bliver I helt sikkert vildt glade for og sikken en cup-pris!!!  SKØNT

Yeeees  

Og den er købt BRUGT - tænkte nok du ville være vildt stolt af mig!!!

Anmeld

13. januar 2011

Rosa

Den er RIGTIG fin!!!!  

Anmeld

13. januar 2011

Mullebergen

Bavianis skriver:

Hvorfor kan du ikke det sveske?

Jeg er lige flyttet og her er der en smal smal kældertrappe, som en barnevogn ikke kan komme ned igennem 

Så, jeg måtte sælge min Emmaljunga som jeg ellers bare have glædet mig til at skulle bruge LÆNGE! 

Hun ligger i brormands gamle klapvogn, på lammeskind og i voksi og det fungerer i og for sig fint nok men jeg ville virkelig gerne have haft en barnevogn så der også var plads til at hun kunne sidde og lege osv. når hun blir lidt større 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.