Vi har købt barnevogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Sofia

Bavianis skriver:

Det er en Odder et eller andet. Den er suuuper fin - man kan slet ikke se at den er brugt. Og så er der Dunlopillo-madrasser med til både lift og vogn, og derudover lagener, myggenet og regnslag med insektnet samt købsbevis på vognen (de rer 10 års garanti).  

Det lyder som et super godt køb - tillykke med det Glæder mig til at se abekatten ligge deri.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Bavianis

birthee skriver:

Hvor er den fin!!! Er det en Odder????

Jep Har lige tjekket og det er en "Odder Cecilia Classic X-Dream II" model. Rimeligt omstændigt navn...

Anmeld

13. januar 2011

Bavianis

Maja_4000 skriver:

Vi har også en Odder .. Godt nok med zip-overdel .. Men stellet bliver I glade for ! :p Det er vi i hvert fald (:

Det håber jeg også. MEn den virker nu som "kram" - elers var der vel heller ikke så lang garanti på

Anmeld

13. januar 2011

B&J

ej en lækker vogn... den er super fin.. glæder mig til af se billeder med lille baby i den

Anmeld

13. januar 2011

Bavianis

Sofia skriver:

Det lyder som et super godt køb - tillykke med det Glæder mig til at se abekatten ligge deri.

Årh - det gør jeg også...

Anmeld

13. januar 2011

Bavianis

B&J skriver:

ej en lækker vogn... den er super fin.. glæder mig til af se billeder med lille baby i den

Det lover jeg I gør så snart han kommer!

Anmeld

13. januar 2011

Maja_4000

Bavianis skriver:

Det håber jeg også. MEn den virker nu som "kram" - elers var der vel heller ikke så lang garanti på

Nej , det har du nok ret i (;

Anmeld

13. januar 2011

Tullebobs

Totalt rolls royce! I flot kongeblå, absolut værdig til en lille abekat!

Trine

Anmeld

13. januar 2011

Sofia

Bavianis skriver:

Årh - det gør jeg også...

Ja du skal ikke blive overrasket, hvis vi pludselig er en gruppe der farer til nordjylland for at se den lille abekat Jeg glæder mig i øvrigt til du opdaterer med billeder af hans værelse - for det kan da virkelig kun blive en succes med det fantastiske hus i har!

Anmeld

13. januar 2011

B&J

Bavianis skriver:

Det lover jeg I gør så snart han kommer!

jeg gælder mig helt vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.