Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
den er lidt tøset - men han ville overleve
kender en der har fået at vide de ville få en dreng så de købte en barnevogn med lyserøde detaljer - og den måtte sebastian så ligge i! - det er da værre end den der!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JA SELVFØLGELIG...
JEG HAR DEN/DEM.... BARNEVOGN OG KLAPVOGN
maria_wt skriver: JA SELVFØLGELIG... JEG HAR DEN/DEM.... BARNEVOGN OG KLAPVOGN
Uhh, hvor fint. Jamen, så er det besluttet
Jeg har stemt - selvfølgelig kan man det!
JustAnotherName skriver: Jeg har stemt - selvfølgelig kan man det!
Ej hvor sjovt... Har selv overvejet at oprette en afstemning om lige netop denne vogn fordi jeg selv var i tvivl om den kunne bruges til begge køn... Men efter at have læst dit indlæg er jeg ikke længere i tvivl... Den vogn MÅ jeg bare eje... Den er så flot i "lilla"
Thereseh skriver: Syns I man kan købe en bordeaux barnevogn til en dreng? Jeg er HELT forelsket i denne Emmaljunga Edge, i bordeaux. Jeg tænker selv at man jo kan hænge mørkeblå stofble, og rangler osv ind i den... Den er så pæææææææn. Som min dejlige kæreste siger: Hvem siger at farven skal afspejle barnet der ligger i den, det er jo moren der skal kunne matche sit tøj til den.
Syns I man kan købe en bordeaux barnevogn til en dreng? Jeg er HELT forelsket i denne Emmaljunga Edge, i bordeaux.
Jeg tænker selv at man jo kan hænge mørkeblå stofble, og rangler osv ind i den...
Den er så pæææææææn.
Som min dejlige kæreste siger:
Hvem siger at farven skal afspejle barnet der ligger i den, det er jo moren der skal kunne matche sit tøj til den.
Det synes jeg sagtens man kan!
Syns I man kan købe en bordeaux barnevogn til en dreng? Jeg er HELT forelsket i denne Emmaljunga Edge, i bordeaux. Jeg tænker selv at man jo kan hænge mørkeblå stofble, og rangler osv ind i den... Den er så pæææææææn. Som min dejlige kæreste siger: Hvem siger at farven skal afspejle barnet der ligger i den, det er jo moren der skal kunne matche sit tøj til den.
Synes den er til en pige(: men kan også godt bruges til en dreng. Synes da også en dreng kan sove i en rød vogn og en pige i en grøn.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128