Bordeaux til drenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

LinLin

den er lidt tøset - men han ville overleve

kender en der har fået at vide de ville få en dreng så de købte en barnevogn med lyserøde detaljer - og den måtte sebastian så ligge i! - det er da værre end den der!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

maria_wlt

JA SELVFØLGELIG...

JEG HAR DEN/DEM.... BARNEVOGN OG KLAPVOGN

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. januar 2011

Thereseh

maria_wt skriver:

JA SELVFØLGELIG...

JEG HAR DEN/DEM.... BARNEVOGN OG KLAPVOGN

Uhh, hvor fint. Jamen, så er det besluttet 

Anmeld

17. januar 2011

JustAnotherName

Jeg har stemt - selvfølgelig kan man det!

Anmeld

17. januar 2011

Thereseh

JustAnotherName skriver:

Jeg har stemt - selvfølgelig kan man det!

Anmeld

28. januar 2011

vitapigen

Ej hvor sjovt... Har selv overvejet at oprette en afstemning om lige netop denne vogn fordi jeg selv var i tvivl om den kunne bruges til begge køn... Men efter at have læst dit indlæg er jeg ikke længere i tvivl... Den vogn MÅ jeg bare eje... Den er så flot i "lilla"  

Anmeld

28. januar 2011

Lilac

Thereseh skriver:

Syns I man kan købe en bordeaux barnevogn til en dreng? Jeg er HELT forelsket i denne Emmaljunga Edge, i bordeaux. 

Jeg tænker selv at man jo kan hænge mørkeblå stofble, og rangler osv ind i den...

Den er så pæææææææn. 

Som min dejlige kæreste siger:

Hvem siger at farven skal afspejle barnet der ligger i den, det er jo moren der skal kunne matche sit tøj til den. 

Det synes jeg sagtens man kan!

Anmeld

30. januar 2011

Pigent

Syns I man kan købe en bordeaux barnevogn til en dreng? Jeg er HELT forelsket i denne Emmaljunga Edge, i bordeaux. 

Jeg tænker selv at man jo kan hænge mørkeblå stofble, og rangler osv ind i den...

Den er så pæææææææn. 

Som min dejlige kæreste siger:

Hvem siger at farven skal afspejle barnet der ligger i den, det er jo moren der skal kunne matche sit tøj til den. 

Synes den er til en pige(: men kan også godt bruges til en dreng. Synes da også en dreng kan sove i en rød vogn og en pige i en grøn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.