Bordeaux til drenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Thereseh

linefun skriver:

Har stemt ja.
Jeg synes sagtens farven bordeaux, kan bruges til en dreng.

Har selv kigget på Emmaljunga bare Big City -udgaven og er ikke så vil med den farve til lige den vogn

Line

Nej, det har du ret i. Det ligner slet ikke samme farve, i Big City modellen, det ser lidt underligt ud 

Men det er en fed vogn ! Den har ret store hjul, ser det ud til. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Thereseh

- skriver:

sagtens, men vil din kæreste også matche tøj til den?

Hi hi, han går mest i mørkegrå, sort og biz. agtigt tøj, så han matcher fint 

Anmeld

13. januar 2011

Thereseh

sofia88 skriver:

Jeg synes den ser brun ud, mørkebrun - måske er det mig der er blind 

Hmm....brun syns jeg bestemt ikke den er. Syns mere den er lidt mørkelilla i det. 

Anmeld

13. januar 2011

linefun

Thereseh skriver:

Nej, det har du ret i. Det ligner slet ikke samme farve, i Big City modellen, det ser lidt underligt ud 

Men det er en fed vogn ! Den har ret store hjul, ser det ud til. 

Ja, en super fed vogn.
I det hele taget er vi også faldet for en Emmaljunga, så må vi beslutte os for farven senere.

Det vigtigste er jo at du og din kæreste er enige om, hvorvidt det er en vogn + farve for Jer.

Pøj pøj med det

Anmeld

13. januar 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Thereseh skriver:

Syns I man kan købe en bordeaux barnevogn til en dreng? Jeg er HELT forelsket i denne Emmaljunga Edge, i bordeaux. 

Jeg tænker selv at man jo kan hænge mørkeblå stofble, og rangler osv ind i den...

Den er så pæææææææn. 

Som min dejlige kæreste siger:

Hvem siger at farven skal afspejle barnet der ligger i den, det er jo moren der skal kunne matche sit tøj til den. 

Har stemt je, er selv forelsket i den og overvejer stærkt at købe den. Ved endnu ikke om jeg skal have en dreng eller pige. Men tror jeg vil købe den selvom det er en dreng.

Anmeld

13. januar 2011

sofia88

Thereseh skriver:

Hmm....brun syns jeg bestemt ikke den er. Syns mere den er lidt mørkelilla i det. 

Nu er det også mig der synes den ser brun ud Men det kan være farven er anderledes i virkeligheden... Mange gange kan det godt snyde på billeder synes jeg.

Anmeld

13. januar 2011

Karina84

Thereseh skriver:

Syns I man kan købe en bordeaux barnevogn til en dreng? Jeg er HELT forelsket i denne Emmaljunga Edge, i bordeaux. 

Jeg tænker selv at man jo kan hænge mørkeblå stofble, og rangler osv ind i den...

Den er så pæææææææn. 

Som min dejlige kæreste siger:

Hvem siger at farven skal afspejle barnet der ligger i den, det er jo moren der skal kunne matche sit tøj til den. 

Altså vi har lige købt en Big star Supreme og vi syns den så ret meget mørkelilla ud, men på vores kvitering står der også bordeux... Vi venter os også en dreng  Syns den er meget mørk i farven, så det syns jeg ikke er noget problem

Det var pga. farven af der var 20% på den, da den farve er udgået i 2011 modellen (vores er en 2010 model). Vi syns ikke den var for tøset, jeg overvejede det lige hurtigt, men det syns kæresten ikke den var. Og så var vi bare ret vilde med den vogn, så ja, en lidt drenget rangle, stofble og sengetøj, så håber vi ikke folk er i tvivl

Anmeld

13. januar 2011

steph0804

Jeg synes det er så ærligt at farver skal være så køns bestemt, efter mit hoved noget værrer pjat. Jeg synes det er en meget flot barnevogn som du sagtens kan bruge til din søn

Anmeld

13. januar 2011

Thereseh

sofia88 skriver:

Nu er det også mig der synes den ser brun ud Men det kan være farven er anderledes i virkeligheden... Mange gange kan det godt snyde på billeder synes jeg.

Yeps, det ved jeg  Ville bare sige jeg var enig i at den måske ikke er så bordeaux, men mere en anden farve 

Anmeld

13. januar 2011

Thereseh

Karina84 skriver:

Altså vi har lige købt en Big star Supreme og vi syns den så ret meget mørkelilla ud, men på vores kvitering står der også bordeux... Vi venter os også en dreng  Syns den er meget mørk i farven, så det syns jeg ikke er noget problem

Det var pga. farven af der var 20% på den, da den farve er udgået i 2011 modellen (vores er en 2010 model). Vi syns ikke den var for tøset, jeg overvejede det lige hurtigt, men det syns kæresten ikke den var. Og så var vi bare ret vilde med den vogn, så ja, en lidt drenget rangle, stofble og sengetøj, så håber vi ikke folk er i tvivl

Åh nej, udgår den ?? Dvs. jeg skal skynde mig at købe nu????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.