Bordeaux til drenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Vingummien

Thereseh skriver:

Syns I man kan købe en bordeaux barnevogn til en dreng? Jeg er HELT forelsket i denne Emmaljunga Edge, i bordeaux. 

Jeg tænker selv at man jo kan hænge mørkeblå stofble, og rangler osv ind i den...

Den er så pæææææææn. 

Som min dejlige kæreste siger:

Hvem siger at farven skal afspejle barnet der ligger i den, det er jo moren der skal kunne matche sit tøj til den. 

Altså min dreng lå i en rød barnevogn så ja det kan i da sagtens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Laura25

Thereseh skriver:

Syns I man kan købe en bordeaux barnevogn til en dreng? Jeg er HELT forelsket i denne Emmaljunga Edge, i bordeaux. 

Jeg tænker selv at man jo kan hænge mørkeblå stofble, og rangler osv ind i den...

Den er så pæææææææn. 

Hvem siger at farven skal afspejle barnet der ligger i den, det er jo moren der skal kunne matche sit tøj til den. 

Jeg er enig med din kæreste - det er jer der skal synes den er pæn, den lille er jo ligeglad med farven. Og så er jeg i øvrigt stor modstander af drenge- og pigefarver.

Anmeld

13. januar 2011

Sofia

Den kan I SAGTENS købe Vi har købt en Emmaljunga i brun med mønster i guld, og jeg ved ikke hvilket køn jeg gemmer i min mave Synes ikke der er nogen af Emmaljungas modeller, der ikke kan gå til begge køn.

Anmeld

13. januar 2011

Camillee

Thereseh skriver:

Den er så pæææææææn. 

jeg har stemt JA
jeg synes det er super flot, og i øvrigt er farven jo meget dyb så synes altså ikke det er en "pige vogn" overhovet.

Elsker Emmaljunga(; vi er selv en Big city i sort/pro titan
men synes enlig det er trælst at faver er kønsopdelt på den måde

Anmeld

13. januar 2011

oo

TbCp skriver:

Jamen Trine! Hvad nu hvis han bliver bøsse?!?

Jeg synes det er en fin vogn og ville bruge den både til piger og drenge!

ja OKAY! men så skal han jo brændes på bålet sammen med alle de andre afvigere

jeg ville elske at have en lille bøsseknejt

Anmeld

13. januar 2011

<3

Tjuhl skriver:

altså...jeg er jo en strigle med den slags og jeg tænker altid: hvad er det HELT PRÆCIST folk er bange for ved at give drenge "pigefarver" og piger "drengefarver"?

hvad tror I der sker med knægten hvis han ligger i en bordeaux barnevogn????

JA SGU, du kan godt lægge din søn i den barnevogn du selv synes bedst om!!!

Helt enig!

Anmeld

13. januar 2011

Kløver

Thereseh skriver:

Den er så pæææææææn. 

Pæn vogn, synes nu sgatens man kan bruge den til en dreng, jeg er dog meget neutral med sådanne store ting, så ville selv vælge en neutral farve, men synes da godt du kan bruge den til en dreng

Anmeld

15. januar 2011

Thereseh

Hurra 

Har lige været i Baby Sam, og den bordeaux udgår IKKE ! Så jeg kan sagtens købe en Edge, i 2011 model i bordeaux. 

Skønt !

Anmeld

15. januar 2011

Mi

Jeg tror din søn vil være ligeglad

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

15. januar 2011

sarahb

Thereseh skriver:

Den er så pæææææææn. 

sagtens og mørkeblå og bordeaux er da sååå lækkert sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.