Ja, hvad faen har jeg egentlig lavet? (?)
Kom hjem efter fem dage på kursus fredag aften. Simon blev så lykkelig for gensynet, at han hægtede sig fast på mig og krammede indtil han skulle sove (L)
Lørdag synes jeg er forsvundet fra min erindring... hmm - jo, vi var da ude for at købe et gitter til at stille foran brændeovnen. Først i Babysam, men der var som sædvanligt en trilliard mennesker, så vi skred uden at have brugt en øre, og så kørte vi til Silvan og kørte et i stedet... tror ikke vi lavede andet.. vaskede tøj måske..
Igår søndag var jeg på skolen og læse i biblioteket i tre-fire timer, og så var vi til kaffe og kage hos Christians bror og svigerinde bagefter.
Rimelig nedepåjordenagtig weekend, men det var nu rart efter kurset, hvor der var knald på hele tiden - hvis ikke der var undervisning i diverse revisortrix, så var der teambuilding med blandt andet tøndekast og tømmerflådebygning, og når der ikke var det så drak vi os fulde...
Vi sluttede lige weekenden af med en af de der nætter. Simon vågnede kl 3 og synes vi skulle lege - det inkluderer blandt at rive mor i håret, sparke mor/far i hovedet, vende og dreje sig, sige lyde og pludselig rejse sig i sengen...lidt farligt med det sidste når der ikke er nogen sider på sengen.. Han var vågen til halvfem-fem, så fik da lige en time på øjet inden jeg skulle op.. GAB! (hvor er den trætte smiley?)
Lise - klar til en ny dag
Anmeld