Har i haft en god weekend tøser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2008

Lise

Ja, hvad faen har jeg egentlig lavet? (?)

Kom hjem efter fem dage på kursus fredag aften. Simon blev så lykkelig for gensynet, at han hægtede sig fast på mig og krammede indtil han skulle sove (L)
Lørdag synes jeg er forsvundet fra min erindring... hmm - jo, vi var da ude for at købe et gitter til at stille foran brændeovnen. Først i Babysam, men der var som sædvanligt en trilliard mennesker, så vi skred uden at have brugt en øre, og så kørte vi til Silvan og kørte et i stedet... tror ikke vi lavede andet.. vaskede tøj måske..
Igår søndag var jeg på skolen og læse i biblioteket i tre-fire timer, og så var vi til kaffe og kage hos Christians bror og svigerinde bagefter.

Rimelig nedepåjordenagtig weekend, men det var nu rart efter kurset, hvor der var knald på hele tiden - hvis ikke der var undervisning i diverse revisortrix, så var der teambuilding med blandt andet tøndekast og tømmerflådebygning, og når der ikke var det så drak vi os fulde...

Vi sluttede lige weekenden af med en af de der nætter. Simon vågnede kl 3 og synes vi skulle lege - det inkluderer blandt at rive mor i håret, sparke mor/far i hovedet, vende og dreje sig, sige lyde og pludselig rejse sig i sengen...lidt farligt med det sidste når der ikke er nogen sider på sengen.. Han var vågen til halvfem-fem, så fik da lige en time på øjet inden jeg skulle op.. GAB! (hvor er den trætte smiley?)

Lise - klar til en ny dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2008

Anja

Vi har ikke lavet noget vildt. Elias har jo været lidt vissen pga tænder og vrøvl med ørene :S

Lørdag var vi bare hjemme og slappede totalt af. Søndag var vi en tur ude at gå ved stranden - der var helt vindstille så det var rigtig lækkert og Elias nød det. Ellers fik manden rengøringsflip søndag og gjorde køkkenet rent fra inderst til yderst mens jeg slappede af - lækkert !! :)

Håber jeg har fået ladet op til ugen, for manden er meget lidt hjemme. I dag er han hjemme ca kl 23.00 og i morgen tager han på kursus i Jylland og kommer først hjem sent onsdag - og så skal han så arbejde resten af uge incl lørdag - så det bliver nok lidt hårdt for mig og maven.

Elias´ ører er stadig ikke gode, men da han ellers er frisk er han afsted i dag i dp. Dp sagde at det var okay at hans ører løber lidt, hvis han ellers er frisk. Jeg har fået tid hos ørelægen i morgen 9.15 - så må vi se, hvad det er der driller den lille mand.

Anja 35+6 - og præcis 4 uger til igangsættelse !

Anmeld

16. september 2008

Helle30

Loggidut skriver:

jeps, en peugeot stationcar 406, mener jeg svinet hedder...og hvordan fanden Helle kan være så teknisk...ja det aner jeg ikke en skid om...(?)

jeg ved en bil har et rat og fire hjul...ik?(?)

Helt ærligt, så var min kvikke kommentar udelukende affødt af vores egne erferinger med min bil, som er en Pegeout 307SW. Indenfor det seneste år har vi kostet ca. 20.000 på den bil i værkstedsregninger. Først var det føleren i vinduet, så var det partikelfilteret - dernæst røg undervognskappen af for mig midt på motorvejen. - Det ser eddermame vildt ud i bakspejlet, når man kører 130 km/t8D. Heldigvis har jeg en mand, der med lukkede øjne kan skifte olie + filter, så det sparer sa lidt, men jeg har godtnok været træt af den bil alligevel.

Af én eller anden grund har den så opført sig rimeligt omkostningsfrit i et stykke tid. Jeg gætter på, det er fordi, Niels har sagt i dens påhør, at den snart ville blive skiftet ud med en Volvo V70.

Men helt ærligt: Mit bud var et humoristisk skud i bilparken....:D

. Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.