Åh, det er så skønt med dejlige hjælpsomme forældre/svigerforældre. Det nyder vi også godt af. Især min svigermor er utrolig til at smide hvad hun har i hænderne og komme os (mig!) til undsætning. De bor få hundrede meter væk, elsker alle vores tre børn, vil altid gerne passe dem - helst så tit som muligt! Og min mor - ja også min svigerinde - kører gerne den halve time for at give en hånd med med alle ungerne. Føler mig også uendeligt heldig, at der er så mange, der elsker mine børn næsten lige så højt som jeg selv :)
Hm, synes jeg har haft en streng uge, er noget træt af det hele for tiden, og weekenden tegnede heller ikke til at blive bedre, men i dag endte faktisk med at blive skøn alligevel :) Vi var alle 5 afsted med mine svigerforældre i deres sommerhus, som er noget gammelt lort, men med en kæmpe stor skov til og dejlig gårdsplads. Pigerne var der for første gang, og vi var uden for næsten hele dagen - børnene legede i sandkassen og nød den store plæne, og der blev rigtig øvet i at gå (L) Det var bare skønt.
Så nu kan jeg alligevel overskue at starte på en ny uge, der byder på møder med nye mennesker (er altid lidt skræmmende) i forbindelse med mit projekt, vejledermøde (hvor jeg gerne skal være max forberedt), 4 års fødselsdag med dertil hørende (racerbane-)kage til børnehaven, og slutter søndag med fødselsdagsfesten for familie og nærmeste venner. Det bliver hårdt, men 4 års-fødselsdag - det kan bare få smilet frem hver gang, det glæder jeg mig rigtig meget til :)
Knus Line
Knus Line
Anmeld