Har i haft en god weekend tøser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. september 2008

Joan ( Smallie )

Og hvad har i lavet??

Knægten, hunden og jeg har været nede ved mormor og morfar fra lørdag til søndag.

Vi efterlod farmand hjemme så han kunne få gravet noget ude i haven og efter som jeg har lidt svært ved at stå med Niels helt selv så valgte vi at køre der ned.

Også rart at komme ned til mormor for hun elsker bare den knægt og de nuller helt vildt. Uhhh man skal kigge langt for at finde et hold forældre der er lige så dejlige som mine(L)

De stiller altid op og siger ikke nej til at passe knægt eller hund, De er der altid hvis man har brug for hjælp. Ja kan slet ikke fortælle hvor meget jeg sætter pris på dem.

Nå kom så tøser fortæl mig hvad i har lavet.

Joan som i alle har haft en rigtig god weekend.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

Loggidut

vi har intet fortaget os...jo...jeg har haft syg barn, og kørt drengene til computertræf og hentet dem i nat igen...

så har jeg lige hentet noget tøj som min veninde har købt til tif (L)

men ellers har jeg bare slappet af, haft et par kaffegæster, og hygget som sædvanligt...

en lidt kedelig weekend...men hvad pokker, vi skulle spare...har lige kostet 4000 kroner på rep af vores bil...tror sgu ikke bankdamen elsker os nu!

Anmeld

14. september 2008

Joan ( Smallie )

Loggidut skriver:

vi har intet fortaget os...jo...jeg har haft syg barn, og kørt drengene til computertræf og hentet dem i nat igen...

men ellers har jeg bare slappet af, haft et par kaffegæster, og hygget som sædvanligt...

en lidt kedelig weekend...men hvad pokker, vi skulle spare...har lige kostet 4000 kroner på rep af vores bil...tror sgu ikke bankdamen elsker os nu!

Hvad var der galt med bilen?

Anmeld

14. september 2008

linemus

Åh, det er så skønt med dejlige hjælpsomme forældre/svigerforældre. Det nyder vi også godt af. Især min svigermor er utrolig til at smide hvad hun har i hænderne og komme os (mig!) til undsætning. De bor få hundrede meter væk, elsker alle vores tre børn, vil altid gerne passe dem - helst så tit som muligt! Og min mor - ja også min svigerinde - kører gerne den halve time for at give en hånd med med alle ungerne. Føler mig også uendeligt heldig, at der er så mange, der elsker mine børn næsten lige så højt som jeg selv :)

Hm, synes jeg har haft en streng uge, er noget træt af det hele for tiden, og weekenden tegnede heller ikke til at blive bedre, men i dag endte faktisk med at blive skøn alligevel :) Vi var alle 5 afsted med mine svigerforældre i deres sommerhus, som er noget gammelt lort, men med en kæmpe stor skov til og dejlig gårdsplads. Pigerne var der for første gang, og vi var uden for næsten hele dagen - børnene legede i sandkassen og nød den store plæne, og der blev rigtig øvet i at gå (L) Det var bare skønt.

Så nu kan jeg alligevel overskue at starte på en ny uge, der byder på møder med nye mennesker (er altid lidt skræmmende) i forbindelse med mit projekt, vejledermøde (hvor jeg gerne skal være max forberedt), 4 års fødselsdag med dertil hørende (racerbane-)kage til børnehaven, og slutter søndag med fødselsdagsfesten for familie og nærmeste venner. Det bliver hårdt, men 4 års-fødselsdag - det kan bare få smilet frem hver gang, det glæder jeg mig rigtig meget til :)

Knus Line

Knus Line

Anmeld

14. september 2008

Loggidut

Joan ( Smallie ) skriver:

Loggidut skriver:

ja først gik vandpumpen sidste weekend...og da den kom ud på vores private lille mekkersted så fik de den skiftet, men de opdagede så at der var gået en frostprop...den kunne de så ikke ordne der, og derfor skulle bilen videre til et nyt sted...1400 bobs ved vores egen personlige mekaniker, og 2500 det andet sted, og nu har bilen været væk hele ugen, og den kom hjem i fredags...

jeg håber bare den kommer til at funke i 100 år nu, for med de rep-priser så er det sgu ret dyrt!

Anmeld

14. september 2008

Helle30

Loggidut skriver:

Joan ( Smallie ) skriver:

Loggidut skriver:

ja først gik vandpumpen sidste weekend...og da den kom ud på vores private lille mekkersted så fik de den skiftet, men de opdagede så at der var gået en frostprop...den kunne de så ikke ordne der, og derfor skulle bilen videre til et nyt sted...1400 bobs ved vores egen personlige mekaniker, og 2500 det andet sted, og nu har bilen været væk hele ugen, og den kom hjem i fredags...

jeg håber bare den kommer til at funke i 100 år nu, for med de rep-priser så er det sgu ret dyrt!

Jeg anede slet ikke, I havde en Peugeot Loggi?(C)

Anmeld

14. september 2008

Loggidut

lol...hvordan kunne du dog læse det ud af det jeg skrev?

hvis det er det med frostproppen, så er du sgu klogere en peugeot i aalborg!
for de havde aldrig prøvet at skifte sådan en før!

jo jeg har sådan en...og elsker min vogn!

Anmeld

14. september 2008

Nadi

Det lyder som en dejlig weekend dig og Niels har haft hos Mormor og Morfar :D Vi var til sommerfest med mandens arbejde i går og i dag var vi hos Oliver's Mormor og Morfar og få flæskesteg med hele svineriet, nam nam :P -Nadia

Anmeld

14. september 2008

ka li ja

lol slogs!!?? har i sådan en bil!!?? hvordan gættede du det helle???

Anmeld

15. september 2008

Loggidut

jeps, en peugeot stationcar 406, mener jeg svinet hedder...og hvordan fanden Helle kan være så teknisk...ja det aner jeg ikke en skid om...(?)

jeg ved en bil har et rat og fire hjul...ik?(?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.