Teste positiv så tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Rockertand

Pullemulle skriver:

Jeg har snakket med min veninde om at jeg har på fornemmelsen at jeg nok er gravid. Hun synes selvfølgelig at jeg skal skynde mig at teste, men jeg vil bare helst ikke blive skuffet med negativ test nu hvis den kan vise positiv senere.

Min veninde har selv været gravid 3 gange før men ingen af gangene valgt at beholde barnet. Hun siger at hun alle gangene er blevet teste hos lægen og at de var positive, selvom det var 2 uger FØR hun skulle have sin menstruation.

Kan det virkelig være rigtigt at man kan blive testet positiv hos lægen? Og hvordan tester lægen hvis den kan være positiv så tidligt?

Jeg håber i kan hjælpe mig, for hvis det virkelig er rigtigt, så kan det da godt være at jeg skal en smuttur til lægen istedet

Prøver du på at blive gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Pullemulle

Rockertand skriver:

Prøver du på at blive gravid?

Ja, det gør jeg.

Anmeld

13. januar 2011

Rockertand

Pullemulle skriver:

Ja, det gør jeg.

Er sikker på, at du er helt afklaret, så må jeg spørge hvorfor?

Anmeld

13. januar 2011

Pullemulle

Rockertand skriver:

Er sikker på, at du er helt afklaret, så må jeg spørge hvorfor?

Ja, jeg er helt afklaret med det. Fordi mig og min kæreste sammen er blevet enige om at vi gerne vil have et barn og føler os parate til det.

Anmeld

13. januar 2011

Rockertand

Pullemulle skriver:

Ja, jeg er helt afklaret med det. Fordi mig og min kæreste sammen er blevet enige om at vi gerne vil have et barn og føler os parate til det.

Tak for svar, du skal heller ikke retfærdiggøre det, jeg var bare nysgerrig, det er jo ikke så vanligt, at 2 16-årige går efter at blive gravide - har I været sammen længe og bor sammen og har arbejde og alt det der? I må da møde mange fordomme?

Anmeld

13. januar 2011

Mor Til Julie<3

Jeg tog til lægen dagen efter det ikke var kommet og vidste næsten godt af der var noget som ikke var som det skulle ... For jeg kunne ikke holde ud og have mine bukser lukket ...

Så vi tog en lille tur til lægen der dagen efter da det ikke var kommet ... Og sørme så om den ikke var 2 små fine streger ...

Anmeld

13. januar 2011

Pullemulle

Rockertand skriver:

Tak for svar, du skal heller ikke retfærdiggøre det, jeg var bare nysgerrig, det er jo ikke så vanligt, at 2 16-årige går efter at blive gravide - har I været sammen længe og bor sammen og har arbejde og alt det der? I må da møde mange fordomme?

Ja vi møder mange fordomme og meget modstand, men det var vi også godt klar over at vi ville. Det kan man nok ikke undgå når man vælger at gøre det så tidligt

Vi har ikke været så længe sammen i manges øjne da det ikke har været "officielt" i så lang tid, men vi har haft noget i et godt stykke tid. Lige pt går vi begge på samme efterskole så det er stadig et halvt års tid til der kan blive tale om at flytte sammen. Men vi har snakket om det og regner med at det bliver dét hvis der skal en lille en til verdenen Angående job er vi kun lidt på vej. Jeg er vandt til at arbejde da jeg i halvandet år har arbejdet ved siden af skolen, og fuldtid på fridage og i ferier. Jeg har stadig arbejdet (det er kontorarbejde) men kan komme andet end ferier lige nu pga. efterskolen. Så jeg har job, men vil selvfølgelig helst igang med uddannelse efter efterskolen (bed mindre babyen kommer først, så efter babyen). Jeg vil gerne tage den pædagogiske assistentuddannelse hvor man får løn, så det skulle meget gerne kunne lade sig gør der også. Min kæreste har intet job lige nu, men det er også pga. efterskolen, men han har tænkt sig at søge job til når vi stopper.

Der fik du lige en lang roman

Anmeld

13. januar 2011

Pullemulle

Mor Til Julie<3 skriver:

Jeg tog til lægen dagen efter det ikke var kommet og vidste næsten godt af der var noget som ikke var som det skulle ... For jeg kunne ikke holde ud og have mine bukser lukket ...

Så vi tog en lille tur til lægen der dagen efter da det ikke var kommet ... Og sørme så om den ikke var 2 små fine streger ...

Testede lægen ved almindelig tisseprøve?

Anmeld

13. januar 2011

Mor Til Julie<3

Pullemulle skriver:

Testede lægen ved almindelig tisseprøve?

Jaah,

Det gjorde hun ...
Dagen efter det ikke var kommet ...

Anmeld

13. januar 2011

Kruse90

14 dage før er helt umuligt.

Det tror jeg ikke passer, men skal selvfølgelig ikke bære 100 % sikker, men altså det tror jeg ikke kan lade sig gøre, og så slet ikke 3 gange.

Men vent med at teste indtil du er gået lidt over Eller på dagen hvor du skal have / skal ikke have din mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.