Rockertand skriver:
Tak for svar, du skal heller ikke retfærdiggøre det, jeg var bare nysgerrig, det er jo ikke så vanligt, at 2 16-årige går efter at blive gravide - har I været sammen længe og bor sammen og har arbejde og alt det der? I må da møde mange fordomme?
Ja vi møder mange fordomme og meget modstand, men det var vi også godt klar over at vi ville. Det kan man nok ikke undgå når man vælger at gøre det så tidligt 
Vi har ikke været så længe sammen i manges øjne da det ikke har været "officielt" i så lang tid, men vi har haft noget i et godt stykke tid. Lige pt går vi begge på samme efterskole så det er stadig et halvt års tid til der kan blive tale om at flytte sammen. Men vi har snakket om det og regner med at det bliver dét hvis der skal en lille en til verdenen
Angående job er vi kun lidt på vej. Jeg er vandt til at arbejde da jeg i halvandet år har arbejdet ved siden af skolen, og fuldtid på fridage og i ferier. Jeg har stadig arbejdet (det er kontorarbejde) men kan komme andet end ferier lige nu pga. efterskolen. Så jeg har job, men vil selvfølgelig helst igang med uddannelse efter efterskolen (bed mindre babyen kommer først, så efter babyen). Jeg vil gerne tage den pædagogiske assistentuddannelse hvor man får løn, så det skulle meget gerne kunne lade sig gør der også. Min kæreste har intet job lige nu, men det er også pga. efterskolen, men han har tænkt sig at søge job til når vi stopper.
Der fik du lige en lang roman 
Anmeld