det var mig der var Hemmelig - jeg har endelig født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

lhn89

STORT TILLYKKE!  Hvor ser han skøn ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

sandratobias

Stort tillykke...  

Anmeld

13. januar 2011

piadas

Sikke da en omgang!

Stort tillykke med ham!

Anmeld

13. januar 2011

twinboys

isabellamor skriver:

nu vil jeg ikke være den Anonyme længere, (det var mig der var hende den anonyme)

Ja de kære damer.. jeg har endelig født vores lille prins, det skete igår aftes kl 20:44, hvor han blev taget med kejsersnit efter jeg havde brugt 3 ½ dag med meget intensive veer, som desværre ikke fungerede for mig, åbnede mig ikke tilstrækkeligt. så han blev taget med kejsersnit, plus jeg lige blev opereret da de fandt en cyste på den ene æggestok en såkaldt "tvilling"

jeg vil gerne komme med en LAAAAAAANG Fødselsberetning, den er også enormt spændende, men jeg har ikke sovet i snart 4 døgn, og vi er endnu ikke hjemvendt fra sygehuset. så det bliver ikke før jeg lige har overskuddet til det.. og er kommet hjem.. 

men jeg kan sige så meget som at han er 55 cm lang, og vejer 3600 gram med dejligt mørkebrunt hår og mørkeblå øjne.. han er simpelthen bare så dejlig... 

flere billeder og FB en anden dag i promise 

Kærligst Isabella (som nu endelig er mor)

og så skal i da heller ikke snydes for et billede af ham <3

Nååårrhhh det var dig... Hjertelig tillykke og sikke en omgang, men hold da fast en dejlig pus der kom ud af det...

Majbritt

Anmeld

13. januar 2011

tingimor

stort Tillykke med ham..

Anmeld

13. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke med prinsen   

Anmeld

13. januar 2011

Charlotte Wberg

Tillykke med den lille prins... han ser rigtig dejlig ud... Puha det lyder til at ha´ været noget af en omgang, det er da altid noget at belønningen er så stor

glæder mig til FB

Anmeld

13. januar 2011

Moaaar <3

STORT TILLYKKE

Tænkt også på her den anden dag om hvor du var blevet af siden jeg intet så til dig herinde for over termin var det , glæder mig til FB og lidt flere billeder

Anmeld

13. januar 2011

Tystys14

Hvor er han dejlig, STORT tillykke.

Anmeld

13. januar 2011

Dot D

Tillykke med sønnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.