det var mig der var Hemmelig - jeg har endelig født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

DK

STORT tillykke! Ihh jeg har sådan tænkt på hvem det mon var der havde veer!

Det lyder da rigtig hårdt med sådan en lang omgang, men når enden er god er alting jo godt!!

Jeres lille dreng så da bare såååå dejlig ud!

Knus og kram herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Sofia

Kære Isabella. Stort tillykke med din dejlige lille dreng. Jeg synes det lyder som en hård omgang, med en operation på cysten, og veer i så lang tid og endelige aks. Men du lyder til at være ved godt mod, og hvordan kan man andet når man har sådan en fantastisk dejlig smuk lille guldklump ude i verden hos en TILLYKKE!!!

Anmeld

13. januar 2011

NoName

isabellamor skriver:

nu vil jeg ikke være den Anonyme længere, (det var mig der var hende den anonyme)

Ja de kære damer.. jeg har endelig født vores lille prins, det skete igår aftes kl 20:44, hvor han blev taget med kejsersnit efter jeg havde brugt 3 ½ dag med meget intensive veer, som desværre ikke fungerede for mig, åbnede mig ikke tilstrækkeligt. så han blev taget med kejsersnit, plus jeg lige blev opereret da de fandt en cyste på den ene æggestok en såkaldt "tvilling"

jeg vil gerne komme med en LAAAAAAANG Fødselsberetning, den er også enormt spændende, men jeg har ikke sovet i snart 4 døgn, og vi er endnu ikke hjemvendt fra sygehuset. så det bliver ikke før jeg lige har overskuddet til det.. og er kommet hjem.. 

men jeg kan sige så meget som at han er 55 cm lang, og vejer 3600 gram med dejligt mørkebrunt hår og mørkeblå øjne.. han er simpelthen bare så dejlig... 

flere billeder og FB en anden dag i promise 

Kærligst Isabella (som nu endelig er mor)

og så skal i da heller ikke snydes for et billede af ham <3

tillykkeeeeeeee

Anmeld

13. januar 2011

Isabella_mor

tak tak alle sammen...  

Anmeld

13. januar 2011

Mormilla

Det lyder til at det har været hårdt for dig. Men hvor er han bare dejlig Stolrt tillykke med ham...

Anmeld

14. januar 2011

MamaLook

Kæmpe tillykke! Han ser skøøøn ud! 

Motherhood er bare DET FEDESTE job i verden!! Og det skyldes bossen

Anmeld

14. januar 2011

nørgaard

Stort tillykke han ser skøn ud. Ser frem til FB og beklager ve-støvet ikke var nok.

Anmeld

14. januar 2011

mortilfreja

Stort tillykke med ham.. Hvor er han fiiin

Og sikke en skøn dag at blive født på 11/1-11

Anmeld

14. januar 2011

Lulle25

isabellamor skriver:

nu vil jeg ikke være den Anonyme længere, (det var mig der var hende den anonyme)

Ja de kære damer.. jeg har endelig født vores lille prins, det skete igår aftes kl 20:44, hvor han blev taget med kejsersnit efter jeg havde brugt 3 ½ dag med meget intensive veer, som desværre ikke fungerede for mig, åbnede mig ikke tilstrækkeligt. så han blev taget med kejsersnit, plus jeg lige blev opereret da de fandt en cyste på den ene æggestok en såkaldt "tvilling"

jeg vil gerne komme med en LAAAAAAANG Fødselsberetning, den er også enormt spændende, men jeg har ikke sovet i snart 4 døgn, og vi er endnu ikke hjemvendt fra sygehuset. så det bliver ikke før jeg lige har overskuddet til det.. og er kommet hjem.. 

men jeg kan sige så meget som at han er 55 cm lang, og vejer 3600 gram med dejligt mørkebrunt hår og mørkeblå øjne.. han er simpelthen bare så dejlig... 

flere billeder og FB en anden dag i promise 

Kærligst Isabella (som nu endelig er mor)

og så skal i da heller ikke snydes for et billede af ham <3

Tillykke med lillemanden. Lyder til at I har haft en hård start, men dejlig ser han ud den lille mand

Kh Louise

Anmeld

14. januar 2011

Mor Til Julie<3

Stort tillykke med den lille ...
Håber du er okay med af det blev kejsersnit ...
Ikke som man forventet ...

Håber i alle 3 har det godt efter sådan en dejlig oplevelse ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.