det var mig der var Hemmelig - jeg har endelig født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Gyllibik

Tillykke med bette manden

Anmeld

12. januar 2011

Riksen

Stort tillykke!

Anmeld

12. januar 2011

2babygirls

Ihh stort tillykke med den lille fis

Anmeld

12. januar 2011

Lou87

STORT TILLYKKE !!

Anmeld

12. januar 2011

Lillefe

Tillykke herfra!

Anmeld

12. januar 2011

mor_sabina

Tillykke med den fine dreng

Anmeld

12. januar 2011

Mettemus

ENDELIG kan jeg sende dig et stort tillykke! Håber du bliver passet godt på så du kan nå at komme nogenlunde ovenpå inden i skal hjem og være en familie.

Hvor er han i øvrigt helt vildt dejlig - mere tillykke!¨

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

isabellamor skriver:

nu vil jeg ikke være den Anonyme længere, (det var mig der var hende den anonyme)

Ja de kære damer.. jeg har endelig født vores lille prins, det skete igår aftes kl 20:44, hvor han blev taget med kejsersnit efter jeg havde brugt 3 ½ dag med meget intensive veer, som desværre ikke fungerede for mig, åbnede mig ikke tilstrækkeligt. så han blev taget med kejsersnit, plus jeg lige blev opereret da de fandt en cyste på den ene æggestok en såkaldt "tvilling"

jeg vil gerne komme med en LAAAAAAANG Fødselsberetning, den er også enormt spændende, men jeg har ikke sovet i snart 4 døgn, og vi er endnu ikke hjemvendt fra sygehuset. så det bliver ikke før jeg lige har overskuddet til det.. og er kommet hjem.. 

men jeg kan sige så meget som at han er 55 cm lang, og vejer 3600 gram med dejligt mørkebrunt hår og mørkeblå øjne.. han er simpelthen bare så dejlig... 

flere billeder og FB en anden dag i promise 

Kærligst Isabella (som nu endelig er mor)

og så skal i da heller ikke snydes for et billede af ham <3

Stort tillykke med ham, hvor er han skøøøøn, bliver jo helt skruk(kan man det  når man er 36+6?)

Anmeld

12. januar 2011

Pallemor

stort tillykke.. hvor ser han skøn ud håber du har det godt efter den hårde omgang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.