Uregelmæssig cyklus efter p pille stop og gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

CmarianN

BigBabyWish skriver:

Heej damer..

Jeg er lidt nysgerrig efter at høre fra nogle af jer, som har oplevet uregelmæssig cyklus efter p pille stop..

Hvornår blev I gravide, trods den uregelmæssige cyklus??

Hej med dig! Min mens var de første 3 mdr. regelmæssig efter p-pille stop, men SÅ skal jeg da også love for uregelmæssigheden meldte sig. Jeg er stadig ikke gravid. Vi har prøver snart 1 år  Og min mens er meget uregelmæssig (er gået 10, 14, 26 dage over tid. Meget forskelligt)!!!! Det er til at blive sindsyg af 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Filippa & Liva

CmarianN skriver:

Hej med dig! Min mens var de første 3 mdr. regelmæssig efter p-pille stop, men SÅ skal jeg da også love for uregelmæssigheden meldte sig. Jeg er stadig ikke gravid. Vi har prøver snart 1 år  Og min mens er meget uregelmæssig (er gået 10, 14, 26 dage over tid. Meget forskelligt)!!!! Det er til at blive sindsyg af 

Ja, kan godt forstå det er til at blive sindsyg af.

jeg ville være "glad" hvis så bare jeg havde en cyklus, selvom den var uregelmæssig... Indtil videre har jeg ingen.

Ingen mens i 90 dage..

Anmeld

25. januar 2011

vitapigen

Det tog os 8 mdr. at blive gravid efter p pille stop og min mens var vild uregelmæssig alle 8 mdr. Men til sidst valgte jeg ægløsningstest selvom jeg godt vidste at det kunne blive dyrt når man ikke anede hvornår man skulle teste... Men jeg tog gennemsnittet af alle mine cyklusser de sidste 6 mdr. og kunne så se på et skema hva dag jeg skulle teste... Min 2. test blev positiv og så var det ellers bare igang med det sjove og vupti - i dag er jeg i uge 17.

Anmeld

25. januar 2011

Filippa & Liva

vitapigen skriver:

Det tog os 8 mdr. at blive gravid efter p pille stop og min mens var vild uregelmæssig alle 8 mdr. Men til sidst valgte jeg ægløsningstest selvom jeg godt vidste at det kunne blive dyrt når man ikke anede hvornår man skulle teste... Men jeg tog gennemsnittet af alle mine cyklusser de sidste 6 mdr. og kunne så se på et skema hva dag jeg skulle teste... Min 2. test blev positiv og så var det ellers bare igang med det sjove og vupti - i dag er jeg i uge 17.

Tillykke med graviditeten!

Jeg må bare håbe at enten mens eller positiv test snart vælger at dukke op..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.