BigBabyWish skriver:
Heej damer.. 
Jeg er lidt nysgerrig efter at høre fra nogle af jer, som har oplevet uregelmæssig cyklus efter p pille stop..
Hvornår blev I gravide, trods den uregelmæssige cyklus??
Hej.
Nu ved jeg ikke lige hvor uregelmæssig din cyklus er, men min var meget uregelmæssig efter p-pillestop.
Kan nu næsten ikke huske, hvor mange dage og måneder der gik før jeg fik mens, men har lige set en af mine gamle tråde og der var der vist gået 7 mdr. Jeg fik konstateret en mild pcos, og prøvede alt muligt for at få gang i min cyklus igen bl.a vha vitex(også noget naturmedicin) og ved at læge min kost fuldstændig om.
Intet hjalp desværre, og næste skridt for mig var at starte på hormonpiller.
Det var dog lidt svært at tage det skridt, og jeg udskød at starte måned for måned selvom jeg havde recept på pillerne liggende.
Der gik 1 år og 3mdr siden stoppet, og så stod jeg pludselig med en positiv test, som var kommet helt bag på mig.

Jeg fik skubbet projekt baby i baggrunden og fokuseret på andre ting, som min sport, kæreste, familie og veninder, og det fik et positivt resultat hos mig. Det er rigtig svært at skulle lægge tankerne og ønsket om baby lidt i baggrunden, og ofte overbeviser man sig selv om at man gør det. Jeg brugte fx en del den der med "at jeg bare gerne ville ha gang i min cyklus igen", og det ville jeg jo også, men ønsket og tankerne om graviditet fyldte stadig meget ubevidst.
Mit råd til dig er at prøve og slappe mere af og tænke det nok skal komme, nyde livet og din kæreste. Som min gynækolog sagde, så bliver de fleste gravide før eller siden.

for at lykken også skal tilsmile dig.