Uregelmæssig cyklus efter p pille stop og gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

babylicious

Jeg smed pillerne i oktober, havde regelmæsseig mens efter, forsøgte første gang i december, blev desværre fyret samme dag som ægløsning men er nu ti dage over tid, så jeg tror sagtens det kan lade sig gøre både med uregelmæssig mens og kort efter pillerne. Mine tanker er: masser af sex og slap af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Ida.

Jeg har altid haft ekstremt uregelmæssig cyklus - lige indtil jeg fødte Lina...nu er min cyklus fuldstændig regelmæssig

Men altså det tog 7 mdr at blive gravid med Annika, og da jeg stod med den første positive graviditetstest d. 31. december 2006, havde jeg ikke haft menstruation siden 8. oktober!!!  

Lina blev til gengæld lavet MEGET hurtigt - der tog det kun 3 uger fra beslutningen blev taget, til hun havde taget plads i min mave

Anmeld

18. januar 2011

Disa

Jeg smed mine piller fordi jeg opdagede at jeg var blevet gravid, men tabte det kort efter. Er i gang med 3 forsøg på at blive gravid, og håber at det snart lykkes for os.

Min mens er meget regelmæssig, den er 30 dage i stedet for 28 dage da jeg var på piller.

for at alle snart er heldige med en positiv test.

Anmeld

18. januar 2011

Filippa & Liva

carinabj skriver:

Jeg kender alt til det med ikke at få sin menustration. Jeg smed p-pillerne i august, og har endnu ikke fået den... Men i fredags da jeg tog den månedlige graviditetstest, var den pludselig positiv -har ellers aldrig rigtigt turde tro på det, med at blive gravid uden menses... Men det kan lade sig gøre 

Så der er håb forude...

Årh, hvor dejligt at høre!! Stort tillykke med spiren!!

Så er der da håb forude for én som mig..

Anmeld

24. januar 2011

Filippa & Liva

Hvornår ville I mene det er OK at bede om en nærmere undersøgelse, evt. af en gynækolog??

Jeg har nu gået over 3 måneder uden sporet af mens..

Er lidt bekymret, men vil heller ikke virke hys.

Anmeld

24. januar 2011

Trine89

BigBabyWish skriver:

Hvornår ville I mene det er OK at bede om en nærmere undersøgelse, evt. af en gynækolog??

Jeg har nu gået over 3 måneder uden sporet af mens..

Er lidt bekymret, men vil heller ikke virke hys.

Det syntes jeg godt du kan spørge om nu.. 

Jeg syntes engang jeg hørte lidt om at det skulle være meget når normalt at kroppen kan springe en cyklus over men lige frem mere end det. det burde ikke være okey.. 

Så jeg syntes godt du kan bede om det nu  

Anmeld

24. januar 2011

Filippa & Liva

Trine89 skriver:

Det syntes jeg godt du kan spørge om nu.. 

Jeg syntes engang jeg hørte lidt om at det skulle være meget når normalt at kroppen kan springe en cyklus over men lige frem mere end det. det burde ikke være okey.. 

Så jeg syntes godt du kan bede om det nu  

Okay, tak for svar søde..

jeg synes også det er længe at gå uden mens..

min praktiserende læge mener jo bare jeg skal vente yderligere nogle måneder før han vil henvise mig..

Anmeld

24. januar 2011

Trine89

BigBabyWish skriver:

Okay, tak for svar søde..

jeg synes også det er længe at gå uden mens..

min praktiserende læge mener jo bare jeg skal vente yderligere nogle måneder før han vil henvise mig..

Det syntes jeg er noget fis han siger.. 

Det er ikke normalt for kroppen at "springe" sååå mange cykluser over.. og det er i sidste ende ikke sundt for kroppen.. så jeg syntes det er lidt vildt han ikke vil sende dig vidrer.. 

Anmeld

24. januar 2011

Filippa & Liva

Trine89 skriver:

Det syntes jeg er noget fis han siger.. 

Det er ikke normalt for kroppen at "springe" sååå mange cykluser over.. og det er i sidste ende ikke sundt for kroppen.. så jeg syntes det er lidt vildt han ikke vil sende dig vidrer.. 

Ja, jeg synes jo også det er frustrerende..

jeg må bare prøve at ringe til en gyn imorgen og høre ad, det skader da ihvertfald ikke.. vil så gerne bare have gang i min cyklus!

Anmeld

24. januar 2011

Trine89

BigBabyWish skriver:

Ja, jeg synes jo også det er frustrerende..

jeg må bare prøve at ringe til en gyn imorgen og høre ad, det skader da ihvertfald ikke.. vil så gerne bare have gang i min cyklus!

Det kan jeg bestemt godt forstå du gerne vil søde.. 

Det ville sku også være dejligt.. uanset Projekt baby eller ej.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.