Kommentarer til fødselslisten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Kats

AnneBJ skriver:

Nåh, nu er fødselslisten ved at "ligne" noget... Personligt synes jeg "statestikker" er sjove, og derfor har jeg sat et par stykker på derinde - længste og korteste baby, tungeste og letteste osv. Hvis I har ideer, inputs eller kritik er I stadig mere end velkommen til at bruge denne tråd, eller sende mig en PB.

Jeg kan ikke helt finde ud af hvad der er galt med de links. Jo altså, de er ikke opdateret og derfor er der ingen af dem der virker nu her, men jeg forstår ikke hvorfor de som udgangspunkt ikke virkede. Jeg laver en liste i word, sideløbende med opdatering, for at det bliver nemt at opdatere linksne når det kommer til at virke på et tidspunkt

Som tidligere nævnt - det er super super fint!!
Og når man ikke længere har så megen tid til at snuse rundt herinde, er det bare så dejligt overskueligt, at man lige kan tage et hurtigt kig på fødselslisten og derved blive "lidt opdateret".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

AnneBJ

Kats skriver:

Som tidligere nævnt - det er super super fint!!
Og når man ikke længere har så megen tid til at snuse rundt herinde, er det bare så dejligt overskueligt, at man lige kan tage et hurtigt kig på fødselslisten og derved blive "lidt opdateret".

Super - det var jo lidt af ideen i hvert fald

Anmeld

16. februar 2011

Angelspot

Multebær skriver:

Og så kan jeg ikke forstå at der ikke bliver født nogen drenge  nu må det snart være tid til nogle drenge bebser synes jeg 

Jeg arbejder på sagen

Anmeld

16. februar 2011

Angelspot

Multebær skriver:

Ja det er rigtigt men jeg tænkte at pigerne er de eneste som er kommet af egen fri vilje. Drengene har fået lidt hjælp. 

Jeg har så planer om at klare det uden hjælp, så håber statistikken ryger på gulvet

Anmeld

16. februar 2011

AnneBJ

Ja, jeg er sikker på det vælter ind med drenge i slutspurten af kvartalet!  

Anmeld

17. februar 2011

Sabina92

Jeg skal nok komme med en dreng..

Send massere af VESTØV

Sabina 37+4

Orker ikke at være gravid længere

Anmeld

17. februar 2011

blomst84

Hvor er den liste bare alt for mega cool perfekt med de der statistikker rigtig godt arbejde Anne

Anmeld

17. februar 2011

AnneBJ

blomst84 skriver:

Hvor er den liste bare alt for mega cool perfekt med de der statistikker rigtig godt arbejde Anne

Super! og tak

Anmeld

8. marts 2011

blomst84

AnneBJ skriver:

Super! og tak

en ide til statistik...  gennemsnitsvægt og længde ? 

Anmeld

8. marts 2011

AnneBJ

blomst84 skriver:

en ide til statistik...  gennemsnitsvægt og længde ? 

Yes! God ide!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.