Kommentarer til fødselslisten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Multebær

AnneBJ skriver:

Dejligt, så funger det jo bare

Næh, man må sige pigerne er i overtal so far... Men Karinapigen har fået en lille dreng, og Mettes Laurits er jo bare ene hane i kurven til jeg hører update fra Karina

Desuden er der jo en lille Bimmer vi venter på, og jeg kan da også tilføje en drengebasse om nogle måneder

Ja det er rigtigt men jeg tænkte at pigerne er de eneste som er kommet af egen fri vilje. Drengene har fået lidt hjælp. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

AnneBJ

Multebær skriver:

Ja det er rigtigt men jeg tænkte at pigerne er de eneste som er kommet af egen fri vilje. Drengene har fået lidt hjælp. 

Åh ja, det har du da faktisk ret i... Hm, spændende om den statestik fortsætter...

Anmeld

19. januar 2011

Multebær

AnneBJ skriver:

Åh ja, det har du da faktisk ret i... Hm, spændende om den statestik fortsætter...

Det håber jeg ikke  For jeg vil gerne have baby i weekenden 

Anmeld

16. februar 2011

AnneBJ

Nåh, nu er fødselslisten ved at "ligne" noget... Personligt synes jeg "statestikker" er sjove, og derfor har jeg sat et par stykker på derinde - længste og korteste baby, tungeste og letteste osv. Hvis I har ideer, inputs eller kritik er I stadig mere end velkommen til at bruge denne tråd, eller sende mig en PB.

Jeg kan ikke helt finde ud af hvad der er galt med de links. Jo altså, de er ikke opdateret og derfor er der ingen af dem der virker nu her, men jeg forstår ikke hvorfor de som udgangspunkt ikke virkede. Jeg laver en liste i word, sideløbende med opdatering, for at det bliver nemt at opdatere linksne når det kommer til at virke på et tidspunkt

Anmeld

16. februar 2011

Kit

AnneBJ skriver:

Hvis I har ideer, inputs eller kritik er I stadig mere end velkommen til at bruge denne tråd, eller sende mig en PB.

Jeg har kun én kommentar: Du gør et kanon flot stykke arbejde. Super Anne

Anmeld

16. februar 2011

AnneBJ

Kit skriver:

Tak 

Anmeld

16. februar 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg syntes et er en dejlig liste

Anmeld

16. februar 2011

Marco2

Kit skriver:

Ja lige mine ord! Godt arbejde!

Anmeld

16. februar 2011

AnneBJ

merethe skriver:

Jeg syntes et er en dejlig liste

Anmeld

16. februar 2011

AnneBJ

Marco2 skriver:

Ja lige mine ord! Godt arbejde!

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.