Kommentarer til fødselslisten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.688 visninger
35 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

AnneBJ

Hej piger.

Nu er der ikke så mange fødsler listet endnu, men jeg vil lige høre om det er til at finde ud af, om der mangler noget osv?
Vil det være nemmere at opdatere sin fødsel i en "opdateringstråd" hvor man bare kan citere mig? Eller er en PB ligeså nemt?

Kom gerne med inputs, hvis der er noget der skal ændres, er det nemlig stadig til at overskue for mig

Anne, som stemmer for, I snart ekspederer nogle babyer til verdenen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Kats

Synes det er en rigtig fin fødselsliste !!

- og synes umiddelbart at det er rigtig smart at det KUN ER DIG der opdaterer den....
På den måde bliver det mere overskueligt, dels fordi det bliver en "oversigt" og dels fordi, man ikke skal tjekke hver gang der er en der har skrevet i tråden.
Nu skal man bare holde øje med hvornår du senest har opdateret. Det synes jeg er smart!

Og de som (er så pokkers heldige og) allerede har født nogle vidunderlige babyer, har jo typisk lavet en tråd efterfølgende, som man så kan glæde sig i, ønske tillykke og evt se nogle billeder og høre at alt er godt! 

Anmeld

12. januar 2011

piadas

18januar/kats skriver:

- og synes umiddelbart at det er rigtig smart at det KUN ER DIG der opdaterer den....
På den måde bliver det mere overskueligt, dels fordi det bliver en "oversigt" og dels fordi, man ikke skal tjekke hver gang der er en der har skrevet i tråden.
Nu skal man bare holde øje med hvornår du senest har opdateret. Det synes jeg er smart!

Og de som (er så pokkers heldige og) allerede har født nogle vidunderlige babyer, har jo typisk lavet en tråd efterfølgende, som man så kan glæde sig i, ønske tillykke og evt se nogle billeder og høre at alt er godt! 

Fuldstændig enig med KATS!

Anmeld

19. januar 2011

AnneBJ

Bruger I linket til brugerens profil, eller er det jævnt ligegyldigt?

Virker links til FB'erne optimalt, eller skal jeg lave en anden (samlet) liste over FB'er, når de "alle" er tikket ind engang i april?

Anmeld

19. januar 2011

Diana...

18januar/kats skriver:

HELT enig. Synes det er super at det kun er dig der opdatere den det gør det hele meget nemmer. 

Anmeld

19. januar 2011

Diana...

AnneBJ skriver:

Bruger I linket til brugerens profil, eller er det jævnt ligegyldigt?

Virker links til FB'erne optimalt, eller skal jeg lave en anden (samlet) liste over FB'er, når de "alle" er tikket ind engang i april?

Altså jeg synes det er meget rart det link er der for det er jo ikke alle man har set så meget til så det rart lige at kunne trykke ind for lige at se hvem det nu er. 

Anmeld

19. januar 2011

AnneBJ

Diana... skriver:

Altså jeg synes det er meget rart det link er der for det er jo ikke alle man har set så meget til så det rart lige at kunne trykke ind for lige at se hvem det nu er. 

Jeg synes også selv det er en god ide (surprice) - tænker at det måske er nemmere at finde billeder og lignende, hvis man lige hurtigt kan klikke sig ind på profilen

Anmeld

19. januar 2011

Multebær

Jeg er enig med samtlige der har skrevet 

Anmeld

19. januar 2011

Multebær

Og så kan jeg ikke forstå at der ikke bliver født nogen drenge  nu må det snart være tid til nogle drenge bebser synes jeg 

Anmeld

19. januar 2011

AnneBJ

Multebær skriver:

Jeg er enig med samtlige der har skrevet 

Dejligt, så funger det jo bare

Næh, man må sige pigerne er i overtal so far... Men Karinapigen har fået en lille dreng, og Mettes Laurits er jo bare ene hane i kurven til jeg hører update fra Karina

Desuden er der jo en lille Bimmer vi venter på, og jeg kan da også tilføje en drengebasse om nogle måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.