Riksen skriver:
Ja, det er meget spændende! Nu har jeg jo ikke prøvet det før, så jeg aner jo ikke om det er ved at være snart som i lige om lidt eller først om et par uger... men det får vi jo at se
Ja, der bliver godt nok arbejdet på det, og jeg må jo bare følge med - egentlig en underlig følelse, at man ingen kontrol har over sin krop. Men så er det godt, at jeg har stor tillid til, at den ved hvad den gør
Ja, det er snart på tide med termin på mandag!! Kom så!
Synes egentlig også at vi mangler nogle babyer herinde, men nu er Diana jo i gang, og det hjælper da lidt på det
Ja, det er noget mærkeligt noget - man bliver bare nødt til at lade kroppen gøre det, den skal og så bare følge med! Det er godt, at du har tillid til, at den ved, hvad den gør - det tror jeg er en rigtig god begyndelse!
Jeg har også selv haft en del plukveer idag, og jeg kan også godt mærke, at de bliver stærkere for hver dag, så min krop er vist også så småt begyndt at øve sig!
Dejligt, men jeg forsøger at skubbe det lidt væk, for jeg plejer jo at gå laaang tid over, og i så fald er der jo en måned til jeg føder!

Og ja, vi mangler babyer - vi er virkelig sløve i betrækket!
Men jeg, det er vildt spændende med Diana. Jeg håber virkelig for hende, at hun er godt i gang med veerne, og at lille Nadia kommer ud denne gang!