Hmm synes jeg har mange plukveer og ligamentsmerter/ niv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Maria-s

AnneBJ skriver:

Få lægen til at køre dig på arbejde?? Det er skisme en fleksibel læge du har så

Jamen altså blærebetændelse er jo så heller ikke et spørgsmål om liv eller død, så ring fredag i stedet Synes bare det er længe hvis du skal gå med det til tirsdag...

I mellemtiden kan du selv lindre lidt (hvis det er BB) ved at være varm om lænd og underliv - pak gerne et tæppe om dig - og blive ved at drikke rigeligt!

hehe jeg har godt set det, rettede det også, men du var hurtigt!!

Jeg MENTE SELVFØLGELIG KÆRESTEN SKAL KØRE MIG PÅ ARBEJDE HVIS DET ER

Jeg har ligget under dynen det meste af dagen med enten denne comp eller min arbejds comp på maven (ja eller oven på dyne + pude på maven/ benene)

Tror jeg ringer og få en tid fredag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

piadas

Riksen skriver:

Hejsa!

Jep, har det på præcis samme måde. De sidste par dage er plukveerne taget væsentligt til både i styrke og frekvens, derudover niver og værker det i underliv og bækken, og Karla er på speed - det føles som hun er ved at grave sig ud med hjælp fra nogle ordentlige afsæt på mine stakkels ribben.

Så ja, jeg er også plaget af diverse ting her i slutningen af 30'erne

Uh, spændende om Karla snart er på vej!

Det lyder da som om din krop rigtig er gået i gang med de indledende øvelser!

Det er da også snart ved at være på tide!

KOM UD, BABYER - HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE?!

Anmeld

12. januar 2011

Riksen

piadas skriver:

Uh, spændende om Karla snart er på vej!

Det lyder da som om din krop rigtig er gået i gang med de indledende øvelser!

Det er da også snart ved at være på tide!

KOM UD, BABYER - HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE?!

Ja, det er meget spændende! Nu har jeg jo ikke prøvet det før, så jeg aner jo ikke om det er ved at være snart som i lige om lidt eller først om et par uger... men det får vi jo at se

Ja, der bliver godt nok arbejdet på det, og jeg må jo bare følge med - egentlig en underlig følelse, at man ingen kontrol har over sin krop. Men så er det godt, at jeg har stor tillid til, at den ved hvad den gør

Ja, det er snart på tide med termin på mandag!! Kom så!

Synes egentlig også at vi mangler nogle babyer herinde, men nu er Diana jo i gang, og det hjælper da lidt på det

Anmeld

12. januar 2011

Marco2

Maria-s skriver:

hehe jeg har godt set det, rettede det også, men du var hurtigt!!

Jeg MENTE SELVFØLGELIG KÆRESTEN SKAL KØRE MIG PÅ ARBEJDE HVIS DET ER

Jeg har ligget under dynen det meste af dagen med enten denne comp eller min arbejds comp på maven (ja eller oven på dyne + pude på maven/ benene)

Tror jeg ringer og få en tid fredag

Tror egentligt slet ikke du behøver en tid hos lægen for at blive tjekket for blærebetændelse.

Jeg har også haft et par stykker i graviditeterne og jeg ringer bare til sekretæren og hører om jeg lige må komme forbi med en urinprøve.

Og sekretærerne/sygeplejerskerne har som regel altid tid og er der også længere end lægerne. Så det bliver lidt mere fleksibelt.

SÅ jeg er ikke inde ved lægen for at blive tjekket.

Jeg tisser bare i et krus oppe ved lægen og så tjekker sygeplejersken det. Og finder hun noget smutter hun lige hurtigt ind til en af lægerne og får en underskrift på en recept.

På den måde får jeg det altid ordnet tidligt om morgenen eller lige inden lukketid om eftermiddagen, så jeg ikke skal tage fri for at få det gjort.

Mon ikke pgså det er en mulighed i dit lægehus, at undgå lægen?

AG

Anmeld

12. januar 2011

piadas

Riksen skriver:

Ja, det er meget spændende! Nu har jeg jo ikke prøvet det før, så jeg aner jo ikke om det er ved at være snart som i lige om lidt eller først om et par uger... men det får vi jo at se

Ja, der bliver godt nok arbejdet på det, og jeg må jo bare følge med - egentlig en underlig følelse, at man ingen kontrol har over sin krop. Men så er det godt, at jeg har stor tillid til, at den ved hvad den gør

Ja, det er snart på tide med termin på mandag!! Kom så!

Synes egentlig også at vi mangler nogle babyer herinde, men nu er Diana jo i gang, og det hjælper da lidt på det

Ja, det er noget mærkeligt noget - man bliver bare nødt til at lade kroppen gøre det, den skal og så bare følge med! Det er godt, at du har tillid til, at den ved, hvad den gør - det tror jeg er en rigtig god begyndelse!

Jeg har også selv haft en del plukveer idag, og jeg kan også godt mærke, at de bliver stærkere for hver dag, så min krop er vist også så småt begyndt at øve sig! Dejligt, men jeg forsøger at skubbe det lidt væk, for jeg plejer jo at gå laaang tid over, og i så fald er der jo en måned til jeg føder!

Og ja, vi mangler babyer - vi er virkelig sløve i betrækket! Men jeg, det er vildt spændende med Diana. Jeg håber virkelig for hende, at hun er godt i gang med veerne, og at lille Nadia kommer ud denne gang!

Anmeld

12. januar 2011

Maria-s

Marco2 skriver:

Tror egentligt slet ikke du behøver en tid hos lægen for at blive tjekket for blærebetændelse.

Jeg har også haft et par stykker i graviditeterne og jeg ringer bare til sekretæren og hører om jeg lige må komme forbi med en urinprøve.

Og sekretærerne/sygeplejerskerne har som regel altid tid og er der også længere end lægerne. Så det bliver lidt mere fleksibelt.

SÅ jeg er ikke inde ved lægen for at blive tjekket.

Jeg tisser bare i et krus oppe ved lægen og så tjekker sygeplejersken det. Og finder hun noget smutter hun lige hurtigt ind til en af lægerne og får en underskrift på en recept.

På den måde får jeg det altid ordnet tidligt om morgenen eller lige inden lukketid om eftermiddagen, så jeg ikke skal tage fri for at få det gjort.

Mon ikke pgså det er en mulighed i dit lægehus, at undgå lægen?

AG

Det prøver jeg lige at se om jeg ikke også kan Det er noget mere overskueligt sådan tidsmæssigt

Anmeld

13. januar 2011

Angelspot

Jeg er i uge 35 og har også haft tiltagende plukveer den sidste uge eller to. De kommer lynhurtigt efter hinanden og er ret kraftige, men gør ikke ondt. Og så er jeg også blevet mere belastet af min bækkenløsning end før, dvs at jeg har svært ved at vende mig i sengen om natten og kan derfor ikke sove da jeg bøvler meget rundt. Det smerter i skambenet og lillemanden i maven er hyper aktiv. Så det lyder meget bekendt. Og jeg har ikke blærebetændelse, tror simpelthen bare det er et angreb af ganske alm graviditet

Anmeld

14. januar 2011

MorEllen

Maria-s skriver:

Hmmm har siden mandag haft en øget mændge plukveer og synes også jeg får niv/ ligament smerter på siden af maven/ i bunden af maven. Skambenet er ømt og jeg har også haft milde mens smerter.... Det er sikkert bare fordi prinsen er ved at være god stor, men jeg har nu valgt at blive hjemme fra arbejde i dag, for lige at tage en slapper.

Til alle jer der er i slutningen af 30'erne (ja altså uger ikke alder! ) Har I haft det på samme måde?...

Jeg er heeelt i slutten av 30'erne nu, uke 39+6, og jeg har haft riktig mange plukveer og niv nederst i maven de siste ukene, men det har liksom forsvundet de siste dagene..hmm... det er nok babre babyen som presser sig ned i bækkenet Det vælger iallefall jeg for min del at tro lige nu, i håb om at all smerte er positiv smerte som fører mig nærmere en fødsel   Så det kan godt begynde at gør litt ondt igen..
Håber ikke det er en uvi du har! God weekend!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.