Maria-s skriver:
Ja jeg er faktisk stadig meget tørstig og drikker rigtig meget. Hmmm.... ja jeg må jo nok hellere få ringet. Åh det er bare så bøvlet at komme til lægen + så at komme på arbejde, for lige nu har vi stadig kun en bil og min kæreste skal bruge den.
Har aldrig (heldigvis) haft blærebetændelse, så jeg har INGEN anelse om hvordan sådan noget føles.
Åhh jeg er bare så træt af at gå med alle de her småting hele tiden. Min kæreste (måske nok lidt for sjov) kaldte mig hypokonder her den anden dag. Og jeg blev faktisk lidt såret over det. For det havde sgu været noget andet hvis jeg ikke var gravid, så havde jeg bare kørt på med de ting jeg har døjet med det sidste lange stykke tid. Men jeg har fandme ansvaret for et andet liv indeni mig. Det tror jeg ikke altid han tænker over.... Jeg tror ikke han ved hvor meget af min tid i løbet af dagen (ja natten med) handler om at jeg mærker efter eller tænker på om prinsen er ok derinde i sin hule.
Jeg kan sagtens følge dig! Fx hoster jeg a h. til lige for tiden. Sådan en træls hoste, der gerne skulle frigøre noget af alt det slim jeg har i halsen (ja undskyld for detaljerne) men det hjælper bare ikke.
Havde jeg ikke været gravid havde jeg købt noget håndkøbs-duttelut og ned med det og håbet på bedring snart.
Men nu er jeg nødt til at ringe til lægen hvis jeg skal have noget, og jeg har jo liiiige været der i sidste uge - to gange endda! Så synes ikke jeg vil ringe igen, når det bare er fordi jeg hoster lidt...
Så altså, selvom det er træls, må mit råd stadig være at smutte til læge. Mit bedste bud er, at hvis du ringer imorgen tidlig/formiddag vil de se dig imorgen. Du kan jo ringe på arbejde og melde dig syg med blærebetændelse....

Anmeld