Maria-s skriver:
Hmmm har siden mandag haft en øget mændge plukveer og synes også jeg får niv/ ligament smerter på siden af maven/ i bunden af maven. Skambenet er ømt og jeg har også haft milde mens smerter.... Det er sikkert bare fordi prinsen er ved at være god stor, men jeg har nu valgt at blive hjemme fra arbejde i dag, for lige at tage en slapper.
Til alle jer der er i slutningen af 30'erne (ja altså uger ikke alder!
) Har I haft det på samme måde?...
Hmm det lyder faktisk lidt som det jeg mærker indimellem. Jeg var til 3. lægeuns. i mandags (er 32+4), og da jeg nævnte at jeg var øm i/på skambenet sagde hun at det godt kunne være noget begyndende bækkenløsning, og var helt normalt, da det jo begynder at gi sig lidt dernede.
Jeg har også indimellem smerter der føles som milde mens. smerter og så nogle niv i hver side (føles som om han slår på mine æggestokke eller hvad hulan der ligger dernede ad, som kan gøre nas).
Jeg fik testet urinen og det så fint ud, så umiddelbart har jeg ikke blærebetændelse.
Det skal så lige siges at jeg er en klovn til det der med sygdomme, da jeg aldrig har prøvet at ha blæbetændelse eller noget før. Og det der med lige at hitte ud af, om det er normalt at det skal gøre ondt der og der, det er jeg et fjols til, har jo aldrig prøvet det her før! ih! 
Så jeg følger lige lidt med her 
Anmeld