Vi var/er desværre kun 3 mødre i gruppen, og de to andre bor i en anden by end mig (10 min. i bil - så det er ikke alverden, men alligevel), hvor de har boet det meste af deres liv. Jeg er tilflytter, så jeg havde egentlig håbet på at kunne danne et nyt netværk, men det blev ikke lige den vej. Vi har ikke mødtes siden maj (tror jeg det var), men har da en halv aftale hængende.
Så er jeg også i en tvil. mødregruppe, hvor børnene er født med nogle måneders mellemrum (1/2 år mellem de første og de sidste/mine). Efter den første startede i arbejde i januar, har vi kun mødtes én gang - her i august. Så det er ikke det vilde.
Det er ærgerligt, men man kan ikke være heldig hver gang. Jeg mødes stadig med alle pigerne fra mdr.gr. med Sebastian. Vi er 6 mødre og efterhånden en hel del børn :D Vi har altid klinget godt sammen alle sammen, og det er så hyggeligt at være sammen. Vi mødes en gang om måneden, dem der kan. Og så ses vi med hinanden udover det, og det er dejligt for børnene at få lov at lege kun 2 en gang imellem. På et tidspunkt var vi også 4 stk. der dannede en "ny" mdr. gr., da vi var på barsel på samme tid med vores nye børn :) Børnene (dem på 4) er rigtig glade for hinanden - de er rigtige venner - og har jo kendt hinanden næsten altid :)
Knus Line
Anmeld