Kontakt til jeres mødregruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2008

Plysbjørnen

Snakker da med dem når jeg render på dem oppe i byen, men den gang vi stoppede med at mødes var der ikke rigtigt stemning for at vi skulle mødes engang i mellem i weekenden... tror jeg foreslog engang i måneden...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

Mary

Jeg har en skøn gruppe! De sidste to gange har vi været ude at spise en fredag aften med efterfølgende bytur den ene gang - vi snakker og snakker og snakker.........og griner! Jeg synes det er herligt at være sammen med dem. Vi ved mange personlige ting om hinanden, og een af dem ser jeg også nu som min veninde :) Det er dejligt - vi er jo tilflyttere, så det er en god måde at få nye veninder på. Næste gang skal vi ses med ungerne :) 3 ud af 5 børn går i samme vuggestue, og det er nu også hyggeligt. Min mg fra Juliane var lille ser jeg overhovedet ikke mere - der er een af dem som vi ser en del, og Juliane og pigen fra mg er sådan 'veninder' og går til gymnastik sammen, det er så skønt (L)

Anmeld

14. september 2008

Helle30

Jeg har ikke nogen kontakt med den mg, min sp koblede mig på, men noget godt er der da kommet ud af det: Jeg mødte Susan, som senere inviterede mig med i en mg af blandede lokale fra juni og juli. Til min store glæde inkluderer denne gruppe også Birgitte (tecno-mom). Desværre har vi lidt planlægningstrægheder for tiden, men jeg er super glad for de dage, vi allerede har haft sammen med de fire bisser og så lige baben Sofie (ene kylling i kurven).

- Helle - også rigtig glad for sin cyber-mg.

Anmeld

14. september 2008

linemus

Vi var/er desværre kun 3 mødre i gruppen, og de to andre bor i en anden by end mig (10 min. i bil - så det er ikke alverden, men alligevel), hvor de har boet det meste af deres liv. Jeg er tilflytter, så jeg havde egentlig håbet på at kunne danne et nyt netværk, men det blev ikke lige den vej. Vi har ikke mødtes siden maj (tror jeg det var), men har da en halv aftale hængende.

Så er jeg også i en tvil. mødregruppe, hvor børnene er født med nogle måneders mellemrum (1/2 år mellem de første og de sidste/mine). Efter den første startede i arbejde i januar, har vi kun mødtes én gang - her i august. Så det er ikke det vilde.

Det er ærgerligt, men man kan ikke være heldig hver gang. Jeg mødes stadig med alle pigerne fra mdr.gr. med Sebastian. Vi er 6 mødre og efterhånden en hel del børn :D Vi har altid klinget godt sammen alle sammen, og det er så hyggeligt at være sammen. Vi mødes en gang om måneden, dem der kan. Og så ses vi med hinanden udover det, og det er dejligt for børnene at få lov at lege kun 2 en gang imellem. På et tidspunkt var vi også 4 stk. der dannede en "ny" mdr. gr., da vi var på barsel på samme tid med vores nye børn :) Børnene (dem på 4) er rigtig glade for hinanden - de er rigtige venner - og har jo kendt hinanden næsten altid :)

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.