Kontakt til jeres mødregruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. september 2008

Marco2

Jeg har bare været i en dejlig mødregruppe irl, og vi har en aftale om at mødes den 2. søndag i måneden fremover, for folk er jo begyndt på arbejde. De kommer her idag og jeg glæder mig til at se dem og alle deres unger.

Så jeg vil høre om der er andre der også stadig ser deres mødregruppe?

AG - på vej til at støvsuge, men skal jo liiiiige tjekke baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

Hyner

næ faktisk ikke... Jio en ud af fem, men hende går jeg også til agility med:D

Anmeld

14. september 2008

Monica

Hmmm... Vi skal ses på fredag, men det er ikke blevet´til så meget siden vi startede på arbejde. Tror at det er 2 mdr siden sidst... Men tror at vi stadig skal ses indimellem. Jeg snakker meget med een af dem, hun er bare så sød... Og så går vores børn i DP samme sted.... Så har været rigtig glad for min MG irl, men IKKE mindre glad for min net Mg(L)

Moni

Anmeld

14. september 2008

Lise

Det er minimalt... Jeg har været super glad for gruppen mens jeg har været på barsel, men ligeså snart jeg begyndte at læse til eksamen og derefter begyndte at arbejde dalede interessen virkelig meget. Jeg var sammen med dem for et par uger siden, men det var sgu lidt kedeligt... Det er måske heller ikke alle jeg synes er lige interessante personligheder i den gruppe. Vil rigtig gerne ses med 2-3 stykker af dem (vi er seks i alt), men jeg har knap tid til at se mine rigtige venner, så de kommer altså ikke i første række...

Lise - med alt for lidt tid

Anmeld

14. september 2008

Astrid P

De sidste måneder har vi ikke set hinanden, men på næste søndag skal vi mødes og have et førstehjælpskursus sammen. Det har vi snakket om at gøre siden vi startede i MG for et år siden, så nu må det være på tide! En af mødrene ser jeg en del, for vores tøser går i vuggestue sammen.
Vi har også aftalt at mødes som MG, dog hveranden måned - ellers bliver det for svært at samles allesammen...

Anmeld

14. september 2008

Loggidut

hvad for en MD-gruppe (?)

lol

Anmeld

14. september 2008

Nadi

Vi mødes en gang om måneden (mener jeg vi aftalte) og det er en hverdagsaften hvor vi så spiser sammen. Men det har kun én gang og den aften skulle jeg arbejde :( Men ellers så prøver vi da, vi ses bare ikke fast mere.

-Nadia

Anmeld

14. september 2008

ka li ja

Marco2 skriver:

Jeg har bare været i en dejlig mødregruppe irl, og vi har en aftale om at mødes den 2. søndag i måneden fremover, for folk er jo begyndt på arbejde. De kommer her idag og jeg glæder mig til at se dem og alle deres unger.

Så jeg vil høre om der er andre der også stadig ser deres mødregruppe?

AG - på vej til at støvsuge, men skal jo liiiiige tjekke baby.dk

dejligt!!

ja min mg kommer her d 28. det glæder jeg mig også til! har ikke set de fleste af ungerne i laaaang tid:D

Anmeld

14. september 2008

bette

hmm snakker ik med dem alle mere..
men mødes da stadig med en af tøserne.. når tiden lige er til det..
så hygger børnene sammen.. eller dvs mikkel hygger.. hendes datter er ikke så social som mikkel.. haha

Anmeld

14. september 2008

Kaufie

Vi har lige været samlet alle 5 (10) i dag til den yngstes 1 års fødselsdag.

Men ja, det er svært nu vi alle (på nær en, der skal i gang med specialet) er startet på job igen. Weekenderne er jo ofte fyldt op med familie-ting. Men vi bruger så meget en lukket gruppe på facebook, hvor vi deler erfaringer og sjove historier. Så på den måde føler jeg stadig vi har et godt sammenhold i vores gruppe.

Mette, der ikke kunne undvære hverken juli07 eller sin IRL mødregruppe (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.