Eeeej en hyggelig tråd Carina!
Selvom jeg op til flere gange har tænkt "for satan i helvede da også, så passer jeg bare den her baby SELV! for nu gider jeg ikke mere" så kan jeg godt nikke genkendende til de følelser du skriver om.
Har jo været gennem de samme rutsjeture, kigget fortvivlet på mine smilerynker over hele maven, kastet op i bilen og absolut ikke være nogen særlig sød, sjov, sexet, forstående eller deltagende kæreste ret tit!
Og alligevel smiler han til mig, og siger at det er det hele værd, og at ingen kunne bære HANS barn så godt som jeg, og at han elsker mig mere og mere for hver dag der går! 
Vi mødte hinanden over nettet i sommeren 2008. Jeg var blevet single i april måned, og boede for første gang sådan rigtigt alene. Jeg nød det, men snusede alligevel lidt rundt på diverse datingsider - man må jo holde mulighederne åbne 
Jørn blev single i slutningen af maj, og var ikke nået at flytte fra deres fælles hjem, før han skrev det første brev til mig midt i juni. Jeg kan faktisk ikke huske ret meget hvad vi skrev om - tror det var fordi vi skrev om nærmest alt...
Vi udvekslede rimelig hurtigt mobilnumre, da han skulle hjem til sine forældre og bo, og ikke ville have adgang til net på værelset lige med det samme. Der røg mange sms'er af sted dagligt indtil jeg skulle på ferie i bulgarien i slutningen af juni. Selvom vi havde skrevet meget, savnede jeg ham ikke som sådan mens jeg var væk, men glædede mig da til at komme hjem til daglige søde beskeder 
I august blev vi enige om, at nu måtte vi snart mødes. D. 13. august gik vi en tur ved Munkebo i Vejle og snakkede, ingen pinlighed eller noget som helst. Det skulle bare lige være et par timer, for at se hinanden an, men vi endte med aftensmad på McD (total romance) hvorefter han inviterede sig selv hjem til mig
Kl. 22.30 kørte han hjem, vi havde aftalt at ses om lørdagen igen.
Siden gik det slag i slag, vores officielle kærestedag er den 24. august. Vi blev forlovet d. 31. juli 2009 på min 23 års fødselsdag, men har ikke bryllup i tankerne lige nu. Dog inden Jørn bliver 30
(siger han selv)...
Tak for anledningen til en tur down memory lane!