I uge 40 og smaskforelsket:) Langt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

AnneBJ

rikkekrogh skriver:

Ih de er fantastiske de mænner... som regel

Jamen vi mødte hinanden første gang i 2003 til noget så sexet som Lars Lilholt koncert i Karup... spritstive fik vi udvekslet numre og dagen efter skrev den fremmede mand, jeg ikke ku huske hvordan så ud. Vi mødtes på date lørdagen efter og var småkærester i et par mdr... så droppede han mig. I årene efter skrev vi lidt sammen engangimellem, men der var altid een af os der var optaget...

Efter jeg så var kommet ud af et temmelig turbulent forhold i 2006, vågnede jeg en dag og min 1. tanke var John!. Så jeg skrev til ham... noget med at jeg ryddede op i min tlf bog og om han stadig havde mit nummer - og det havde han - og han var single...

Lørdagen efter mødtes vi så til - hu huuu - Lars Lilholt koncert i Karup. Det var den 10. juni 06. Den 3 juli 08 blev vi forældre og den 15 maj 10 sagde vi ja til hinanden...

Og i mandags kom han hjem med blomster, fordi vi havde 55 måneders dag 

Haha hvor er I søde - Lars Lilholt x 2... det må være skæbnen!

Får han aldrig at høre for, at han droppede dig dengang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

JonTri

AnneBJ skriver:

Haha hvor er I søde - Lars Lilholt x 2... det må være skæbnen!

Får han aldrig at høre for, at han droppede dig dengang?

Ha jo det gør han... men men han havde lige nogle horn...

Og det skal lige siges, at vi IKKE har været til Karup Å marked siden... det ku jo være han rendte med en anden

Anmeld

12. januar 2011

AnneBJ

rikkekrogh skriver:

Ha jo det gør han... men men han havde lige nogle horn...

Og det skal lige siges, at vi IKKE har været til Karup Å marked siden... det ku jo være han rendte med en anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.