Glæder mig :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Moar2011

Heidi-ra skriver:

Ja sys godt jeg havde set det passede meget godt med termin heeh ..

Ok det er nok bare til i har været til det så er han nok glad for det alligevel.. Kæresten her elsker scanninger ligesom mig.. Og siger at hvis jeg har det bedst med vide kønnet ska vi da til den scanning.. (Han er mere ligeglad med vente) Sys bare det er praktisk vide

hihi, du er den første jeg møder herinde der har termin samme dag som mig  hihi ..

ja, helt klart, han elsker virkelig også at se ham på skærmen, og har 100 spørgsmål

ja, det synes vi os. at det ville være dejligt at vide kønnet, og vi har det godt med at vide det ..

Kan se du har en søn , så i må da håbe lidt på en pige :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Chr-Hei

Babyklar skriver:

hihi, du er den første jeg møder herinde der har termin samme dag som mig  hihi ..

ja, helt klart, han elsker virkelig også at se ham på skærmen, og har 100 spørgsmål

ja, det synes vi os. at det ville være dejligt at vide kønnet, og vi har det godt med at vide det ..

Kan se du har en søn , så i må da håbe lidt på en pige :p

JA syntes heller ik man ser tit det er PRÆCIS samme dag heh..

Ja her er det kæresten der spørger og snakker mest jeg lytter mere og nyder se den lille

Den er faktisk ikk min søn det er min kærestes fra et tidligere forhold.. Men han bor her ved ogs (grundet meget alvorlige årsager ved moren) Så ser ham lidt som min egen da jeg gøre de ting med ham som alle mødere jo gøre..

Kæresten håber lidt i det skjulte det bliver en pige da han har en dreng.. Og jeg er HELT ligeglad da det jo er min første og ved jeg ska have en mere på et tidspunkt..

Storebroderen håber dog på en lillebror (Self)

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Heidi-ra skriver:

JA syntes heller ik man ser tit det er PRÆCIS samme dag heh..

Ja her er det kæresten der spørger og snakker mest jeg lytter mere og nyder se den lille

Den er faktisk ikk min søn det er min kærestes fra et tidligere forhold.. Men han bor her ved ogs (grundet meget alvorlige årsager ved moren) Så ser ham lidt som min egen da jeg gøre de ting med ham som alle mødere jo gøre..

Kæresten håber lidt i det skjulte det bliver en pige da han har en dreng.. Og jeg er HELT ligeglad da det jo er min første og ved jeg ska have en mere på et tidspunkt..

Storebroderen håber dog på en lillebror (Self)

Hah, vi har det på præcis samme måde, og så stiller jeg lidt spørgsmål til den lille ..

Nåårh okey - det er da dejligt at i kan tag jer af ham så og give ham tryghed

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

Babyklar skriver:

altså hende overlægen jeg var inde og snakke med. sagde at det med at bækkenet (staves?) ikke kan gi sig nok, er en skrøne (staves?) - for de afskaffet det for 20år siden, med at måle ens bækken, for alle kvinder kan føde det kommer ikke and på højde, med mindre man har feks været udsat for et trafik uheld eller ligende som forhinder en i at føde selv.

det kommer faktisk and på hvor meget lille manden vejer, så derfor skal jeg til vægt scanning i uge 35 og uge 38 hvis han ikke er kommet til verden inden.

hvis han vejer lige meget nok i uge 35, planlægger vi ks. eller ser vi tiden and til uge 38 . - var det for indvilket heh ?

Men så er det vel også en kombination af for småt bækken og babys størrelse. Laura vejede 4200, da hun blev født og jeg fødte helt naturligt

Anmeld

16. januar 2011

Moar2011

Baagøe skriver:

Men så er det vel også en kombination af for småt bækken og babys størrelse. Laura vejede 4200, da hun blev født og jeg fødte helt naturligt

jeg ved det ikke. fik bare afvide at det med at måle ens bækken blev afskaffet for 20år siden. - og vi sq se tiden and med hvad han vejer, for om min krop kan det.

Anmeld

17. januar 2011

Pige2009

Babyklar skriver:

jeg ved det ikke. fik bare afvide at det med at måle ens bækken blev afskaffet for 20år siden. - og vi sq se tiden and med hvad han vejer, for om min krop kan det.

Nemlig. Det håber jeg for dig, du kan....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.