Glæder mig :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Moar2011

victoria2008 skriver:

Jeg fik det også at vide ved min datter, jeg er for nysgerrig

Jeg kan bare mere vænne mig til det hele ved at kan sætte køn på, (kan godt være nogen synes jeg er underlig ) men det er bare mest praktisk for os at vide den hergang heh .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Pige2009

Babyklar skriver:

Ja, så kan hun os få den oplevelse

Nemlig. Det tror jeg også hun bliver glad for. Har du det ellers OK?

Anmeld

12. januar 2011

Moar2011

Baagøe skriver:

Nemlig. Det tror jeg også hun bliver glad for. Har du det ellers OK?

Ja, jeg har det faktisk godt for tiden og glad taak fordi du spørg.

Min svigermor tabt en tåre da hun så vores lille dreng. Han er heelt igennem perfekt  alt gik godt. Er bare så lykkelig, oven i købet har han sin fars tykke kinder  jamen altså mit hjerte smelter hihi ..

Læge kontrol: vi går efter at jeg kan føde selv, uge 35 skal jeg til vægt scanning, for at se hvor stor han er, det er bette mandens vægt der blir afgørende om jeg skal føde selv eller havde pks

Anmeld

13. januar 2011

Pige2009

Babyklar skriver:

Ja, jeg har det faktisk godt for tiden og glad taak fordi du spørg.

Min svigermor tabt en tåre da hun så vores lille dreng. Han er heelt igennem perfekt  alt gik godt. Er bare så lykkelig, oven i købet har han sin fars tykke kinder  jamen altså mit hjerte smelter hihi ..

Læge kontrol: vi går efter at jeg kan føde selv, uge 35 skal jeg til vægt scanning, for at se hvor stor han er, det er bette mandens vægt der blir afgørende om jeg skal føde selv eller havde pks

Det lyder bare dejligt Skulle der være noget til hinder for, at du ikke kan føde selv?

Anmeld

13. januar 2011

Sofia

Kan godt forstå du glæder dig. Og NYYYD det, jeg føler det er evigheder siden jeg har set min lille baby, men det er jo så også 10 uger siden nu her..

Anmeld

13. januar 2011

Chr-Hei

Babyklar skriver:

Heeei damer

er heeelt i hopla idag  Skal til MD-scanning kl 10.30 svigermor skal med til MD-scanningen (kæresten kan ikk pga job) og efter scanning skal jeg til læge samtale om fødsels, og der tager min egen mor med - ihh hvor jeg dog glæder mig og få billeder med hjem af ham ihh - bare at få afvide baby'dreng er perfekt og intet er sket med ham efter mit styrt på isen hvir jeg fik en lille hjernerystelse ..

så glæder miiig

dejligt hører alt gik som det sku.. må jeg være fræk spørger hvordan det kan være du har været til læge samtale ang fødsel Har jeg nemlig ikk

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Baagøe skriver:

Det lyder bare dejligt Skulle der være noget til hinder for, at du ikke kan føde selv?

altså hende overlægen jeg var inde og snakke med. sagde at det med at bækkenet (staves?) ikke kan gi sig nok, er en skrøne (staves?) - for de afskaffet det for 20år siden, med at måle ens bækken, for alle kvinder kan føde det kommer ikke and på højde, med mindre man har feks været udsat for et trafik uheld eller ligende som forhinder en i at føde selv.

det kommer faktisk and på hvor meget lille manden vejer, så derfor skal jeg til vægt scanning i uge 35 og uge 38 hvis han ikke er kommet til verden inden.

hvis han vejer lige meget nok i uge 35, planlægger vi ks. eller ser vi tiden and til uge 38 . - var det for indvilket heh ?

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Heidi-ra skriver:

dejligt hører alt gik som det sku.. må jeg være fræk spørger hvordan det kan være du har været til læge samtale ang fødsel Har jeg nemlig ikk

det helt iorden du spørg.

pga jeg er en meget lille dame, og så min gamle læge (har skiftet) begyndte at forskrække mig med at jeg var for lille til at min bækken (staves) nok ikke kun åbne sig nok osv osv.. :s

så derfor til NF-scanning, og med jordmor aftalte vi en tid ved en overlæge, der har mere forstand på den slags.

men kan godt føde selv, det hele kommer and på hvor meget bette mand vejr, men det gør det sådan set for alle - så ingen bekymning, du skal ikk til sådan en samtale.

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Sofia skriver:

Kan godt forstå du glæder dig. Og NYYYD det, jeg føler det er evigheder siden jeg har set min lille baby, men det er jo så også 10 uger siden nu her..

Ja, du ser ham vel ikke før du har født ? - synes det for lidt scanninger man kommer til hiih :p

Anmeld

14. januar 2011

Chr-Hei

Babyklar skriver:

det helt iorden du spørg.

pga jeg er en meget lille dame, og så min gamle læge (har skiftet) begyndte at forskrække mig med at jeg var for lille til at min bækken (staves) nok ikke kun åbne sig nok osv osv.. :s

så derfor til NF-scanning, og med jordmor aftalte vi en tid ved en overlæge, der har mere forstand på den slags.

men kan godt føde selv, det hele kommer and på hvor meget bette mand vejr, men det gør det sådan set for alle - så ingen bekymning, du skal ikk til sådan en samtale.

Årrh for søren.. Rart nok få snakket om det men da ik særlig fedt få at vide..

Men dejligt de tror det kan lade sig gøre selv.. så har du da ik det spekulere over..

Ja det kommer det jo altid så det da dejligt for diig..

Men det var godt .. troede jeg havde glippet noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.