Glæder mig :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Moar2011

Heidi-ra skriver:

Årrh for søren.. Rart nok få snakket om det men da ik særlig fedt få at vide..

Men dejligt de tror det kan lade sig gøre selv.. så har du da ik det spekulere over..

Ja det kommer det jo altid så det da dejligt for diig..

Men det var godt .. troede jeg havde glippet noget

Nemlig, for hende der scannet mig til NF, kunne se det bekymret os lidt, at ikke og vide hvad der sq ske.

neej, det er helt op til bettemand hvor "Tyk" han blir hihi .. men ligger da ikk skjul på jeg er da nervøs for at føde hihi .. men det er vi alle vel

Neeej, du har skam ikk gået glip af noget ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Chr-Hei

Babyklar skriver:

Nemlig, for hende der scannet mig til NF, kunne se det bekymret os lidt, at ikke og vide hvad der sq ske.

neej, det er helt op til bettemand hvor "Tyk" han blir hihi .. men ligger da ikk skjul på jeg er da nervøs for at føde hihi .. men det er vi alle vel

Neeej, du har skam ikk gået glip af noget ..

Hehe ja ... Det kan vi jo ikke selv betstemmer hvor meget de har tænkt sig at spise heh ..

Det forstår jeg godt du er .. og især med sådan en meddelse.. Men jo mon ikk alle er det.. Er i hvertfald ogs ret nervøs.. Men mon ikke det hele er glemt når først den lille er i ens arme

Nåår det var godt.. min læge er nemlig super dårlig til informere mig

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Heidi-ra skriver:

Hehe ja ... Det kan vi jo ikke selv betstemmer hvor meget de har tænkt sig at spise heh ..

Det forstår jeg godt du er .. og især med sådan en meddelse.. Men jo mon ikk alle er det.. Er i hvertfald ogs ret nervøs.. Men mon ikke det hele er glemt når først den lille er i ens arme

Nåår det var godt.. min læge er nemlig super dårlig til informere mig

Jow, det må vi håbe.. :p ..

kender det godr fra min gamle læge, men har skiftet og det er dejligt. ..  

men man kommer kun til 2 scanninger, hvis alt er som det skal være øvøv. heh .. så dejligt at være afsted..

Anmeld

14. januar 2011

Chr-Hei

Babyklar skriver:

Jow, det må vi håbe.. :p ..

kender det godr fra min gamle læge, men har skiftet og det er dejligt. ..  

men man kommer kun til 2 scanninger, hvis alt er som det skal være øvøv. heh .. så dejligt at være afsted..

Ja overvejer også skifte læge, men er lige med at tage mig sammen ....

Er det ikke tre scanninger... Nf i uge 12 Md i uge 20 og en i uge 35? Men du har ret i det er ikke mange... Det lidt synd

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Heidi-ra skriver:

Ja overvejer også skifte læge, men er lige med at tage mig sammen ....

Er det ikke tre scanninger... Nf i uge 12 Md i uge 20 og en i uge 35? Men du har ret i det er ikke mange... Det lidt synd

Altså jeg har kun fået en i uge 35, en vægt scanning for at se om han allerede vejer for meget der, for hvis han gør det, skal jeg have pks. men tvivler på han blir så stor heh . men man skal aldrig sige aldrig hvis han har hans fars appeti :p ..

Om det er normalt at have en i uge 35 ved jeg faktisk ikk :s - ja er enig det alt for lidt, hehe .. men så må vi op med pungen

Anmeld

14. januar 2011

Chr-Hei

Babyklar skriver:

Altså jeg har kun fået en i uge 35, en vægt scanning for at se om han allerede vejer for meget der, for hvis han gør det, skal jeg have pks. men tvivler på han blir så stor heh . men man skal aldrig sige aldrig hvis han har hans fars appeti :p ..

Om det er normalt at have en i uge 35 ved jeg faktisk ikk :s - ja er enig det alt for lidt, hehe .. men så må vi op med pungen

Okay .. Altså tror faktisk det er normalt .. for spurgte på sygehuset da jeg var der i mandags om jeg sku til flere scanninger.. og der sagde hun at det sku vi i uge 35 og de ville sende bud efter mig.. ved ikk om det er normalt de rutine tjekker med vægten der så..

Er da kun glad for jeg lige får set den lille EN gang til Men der er godt nok lang tid til..

JA vi må så og tror ogs vi er blevet enige om at betale for en kønsscanning

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Heidi-ra skriver:

Okay .. Altså tror faktisk det er normalt .. for spurgte på sygehuset da jeg var der i mandags om jeg sku til flere scanninger.. og der sagde hun at det sku vi i uge 35 og de ville sende bud efter mig.. ved ikk om det er normalt de rutine tjekker med vægten der så..

Er da kun glad for jeg lige får set den lille EN gang til Men der er godt nok lang tid til..

JA vi må så og tror ogs vi er blevet enige om at betale for en kønsscanning

Nu hvor du sir det, tror jeg også det er meget normalt at komme til igen i uge 35, for alle skal jo lige have en vægt på barnet, så man har lidt at gå efter.

Ihh hvor langt er du henne? .. vi betalte os for en kønsscanning  og vi skal og have lavet 3D i omrking uge 28 ..

Anmeld

14. januar 2011

Chr-Hei

Babyklar skriver:

Nu hvor du sir det, tror jeg også det er meget normalt at komme til igen i uge 35, for alle skal jo lige have en vægt på barnet, så man har lidt at gå efter.

Ihh hvor langt er du henne? .. vi betalte os for en kønsscanning  og vi skal og have lavet 3D i omrking uge 28 ..

Ja tror jeg ogs... Men min den lille vokser i hvertfald fint.. Den svarer næsten hvergang til en der ska ud en dag tidligere hehe .. Så nu må vi se.

Jamen er nøjagtig ligeså langt som dig så vidt jeg kan se.. Bar termin 1 Juni og er 20+2.(:

Ved ikke lige med 3d endnu men kønsscanning har jeg sagt jeg VIL og forstår han heldigvis godt så ska bare lige have bestilt tid her engang

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Heidi-ra skriver:

Ja tror jeg ogs... Men min den lille vokser i hvertfald fint.. Den svarer næsten hvergang til en der ska ud en dag tidligere hehe .. Så nu må vi se.

Jamen er nøjagtig ligeså langt som dig så vidt jeg kan se.. Bar termin 1 Juni og er 20+2.(:

Ved ikke lige med 3d endnu men kønsscanning har jeg sagt jeg VIL og forstår han heldigvis godt så ska bare lige have bestilt tid her engang

Jeg er også 20+2 idag .. og er sat til den 1juni ..

altså kæresten her, var os helt med på kønsscanning, men 3D er han ikk meget for, han synes babyen blir for tydelig, (hvis man kan sige det sådan) hihi..

Anmeld

14. januar 2011

Chr-Hei

Babyklar skriver:

Jeg er også 20+2 idag .. og er sat til den 1juni ..

altså kæresten her, var os helt med på kønsscanning, men 3D er han ikk meget for, han synes babyen blir for tydelig, (hvis man kan sige det sådan) hihi..

Ja sys godt jeg havde set det passede meget godt med termin heeh ..

Ok det er nok bare til i har været til det så er han nok glad for det alligevel.. Kæresten her elsker scanninger ligesom mig.. Og siger at hvis jeg har det bedst med vide kønnet ska vi da til den scanning.. (Han er mere ligeglad med vente) Sys bare det er praktisk vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.