Polterabend - hvad kunne i tænke jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Tennamor

Lykke86 skriver:

Det blev dyyyyyyyrt søs......! Du vil nok slet ik vide det Har også skrevet om din dag herinde, tænkte godt på, den jo sikkert også ville komme fra dig.. Heh

Nej du har nok ret i, at jeg ikke vil kende beløbet.. Så er jeg også fri for at få dårlig samvittighed over, at I brugte alle jeres sparepenge på mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Lusi

Tennamor skriver:

Nej du har nok ret i, at jeg ikke vil kende beløbet.. Så er jeg også fri for at få dårlig samvittighed over, at I brugte alle jeres sparepenge på mig 

Heh ja lige præcis

Anmeld

12. januar 2011

IAH

Et forslag fra min egen polterabend... svævefly. Tror det er sådan mellem-dyrt. Det var vist en introduktionstime, jeg fik - altså et prøvemedlemsskab.

Klubben lå vist ved Ganløse eller lignende (havde jo bind for øjnene på vej dertil..)

God fornøjelse!

Anmeld

12. januar 2011

millesofie

det skal være sjovt ikke noget stille og roligt, det ville kede mig

jeg er frisk på alt bare der er gang i den

jeg er ellers ikke til fest og farver men lige den dag der skal der altså være fuld tryk på

og husk nu at gøre det før, dagen før bryllupet

Anmeld

12. januar 2011

Hasselnødden

Er til det vilde, kast mig bare ud i noget adrenalinpumpende op, ned frem og tilbage, tilbagelænet luksus og hygge med veninderne. Men at klædes ud og sælge kys eller give kys et eller andet sted, nej tak og det ville de også vide og respektere. Min mand vil absolut ikke have en polterabend og da vi holder vores bryllup hemmeligt for alle undtagen vores forældre og min søster og hendes kæreste, så sker det næppe. Men hvis jeg er heldig så planlægger de noget efterfølgende, jeg ville blive super glad. Min mand fravælger det nok mest fordi mændene på hans side af familien er skingrende vanvittige med hensyn til aktiviteter og det mest af alt nok går ud på druk i sidste ende, så det er han ikke særlig vild med. Min side af familien, pigerne ville respektere mig og gøre noget sjovt og hyggeligt ud af det, min mands side af familien, pigerne der kunne godt være lidt tovlige og vilde i det på den måske ikke så fede måde, mandestrip og udklædning osv. Ved ikke om de ville planlægge noget ud fra hvad jeg kan lide.. men håber stadigvæk jeg får min polterabend selvom jeg ikke kan fortælle dem det - håber de selv kommer på ideen efter brylluppet - kunne være rigtig dejligt  så er glad på din veninde vegne at have en som dig

Anmeld

19. juni 2012

cb99

[slettet af moderator]

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

malenemusen skriver:

Jeg skal så småt igang med at planlægge en venindes polter abend, og har selv en masse gode ideer, men tænkte at det kunne være sjovt at høre hvad i godt kunne tænke jer til jeres polterabend:

Så tøser kom endelig med en masse gode forslag, billige som dyre, alt har interesse

Hvis det var mig kunne jeg godt forstille mig lidt wellness, noget god mad, god vin og så bare veninde hygge ..  

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

Happiness skriver:

Jeg ville helst have lidt forkælelse med noget spa eller lignende. Ellers skulle det bare være hygge med veninderne, og lidt gang i den ville heller ik være af vejen .

Ville blive rasende hvis jeg skulle klædes ud og gøres til grin gennem strøget. Synes bare ikke der er noget sjovt i det. Ville nægte at gøre det, og kunne aldrig finde på at byde andre det.

Helt enig.. Sådan noget er slet slet slet slet SLET ikke mig ..

Anmeld

19. juni 2012

Camilla30

Den sidste polterabend, som jeg var medarrangør på, forløb med hjemmelavet brunch, indspilning af sang i studie, hvor den kommende brud valgte en sang, sang for og vi andre agerede kor, hun fik sangen med hjem på en cd og der blev danset vildt til den til brylluppet. Bagefter var der picnic med hjemmelavede sandwich i en park, så masage og ansigtsbehandling til hende inkl. make up, så mødtes vi privat med drengene til en omgang grill og 'haveleg', vikingespil, stangtennis og ølstafet, vi sluttede aftenen sammen med drengene med en koncert inkl. masser af fest, øl og drinks til langt ud på natten. Vi gav 600.- pr. person men det var også en fuldstændig vellykket dag, dog tænker jeg, at der med fordel kan være lidt mindre på programmet, i hvert fald ikke mere 

Anmeld

19. juni 2012

FrkT

HELT sikkert sådan en sjov og spas-dag.... dog ville det ikke være en udfordring for mig at synge karaoke, da jeg elsker det.... men synes bare en polterabend skal være sjov og helst også lidt pinlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.