Polterabend - hvad kunne i tænke jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Tennamor

Til min polterarbend startede vi med brunch på en café. Herefter tog vi ind i Nyhavn hvor jeg skulle puste glas (de står pænt hjemme i mit barskab), mens de andre sad og drak champagne og morede sig over mig. Senere var vi i Nyhavn og spise på en lækker restaurant inden vi sluttede af på en coktailbar.

Det var ren tøsehygge, men er enig i, at der skal ske et eller andet på dagen, så man ikke bare sidder hjemme og hygger med veninderne.

Jeg har ingen idé om hvad prisen løb op i, da der ikke var så mange til at betale gildet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Maja88

jeg arrangerede min svigerinde og brors polterabend.

vi hentede hende først til et hånbold stævne(havde aftalt det med hendes træner).

derfter tog vi hjem i deres lejlighed hvor de andre piger havde lavet brunch...

herefter gik turen ud til et udendørs sted, hvor vi lavede sumobrydning(med dragterne på) og spillede menneskelig bordfodbold.

herefter tog vi hjem til mine forældre- hvor vi havde fået huset og mødtes med drengene og spillede lidt vikingespil og bare hyggede og grillede resten af aftenen.

drengene var ude at spille paint ball og lave 5 kamp- sådan noget med at kaste med økser osv.

og senere var de så nede og spille golf.

Anmeld

12. januar 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Da jeg skulle have polterabend havd ejeg gjort meget ud af at fortælle hvad jeg UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER VILL! og Hvad jeg rigtig gerne ville...

Jeg kan ikke engang stille mig op i div gættelegs spil foran min familie og gøre mig til grin, så ville ikke på nogen måde skulle gå gennem byen klædt ud og sælge div ting og sager....

Jeg fødte Mathias d 13 april og sku giftes d 3 juli, Så fordi han var så lille og han havde nogen start problemer hvor jeg var indlagt med ham, fik jeg selv lov til at vælge dato for dagen, som så blev den 19 juni.

Først var jeg ude og ride. Er heste pige med stort H, men har ikke redet siden jeg blev gravid med Nicklas.

Bagefter var vi ude og indspille en cd, med to sagde som betød noget for min mand og jeg. De sagde blev så spillet til vores bryllup, også kunne folk bagefter købe cder, og de gik som varmt brød... Og pengene gik så til os! Tjente jeg 600 kr på og en cd kostede 25 kr. Dog havde jeg halsbetændelse og 40 i feber den dag jeg havde polterabend, så jeg lød som Ingolf fra cirkeline da jeg sang....

Bagefter havde de så alligevel angeret jeg skulle ned i byen og sælge kondomer og kys, hvilket ødelagde semningen en del, for jeg var SÅ ked af og skulle det....

Til sidst fik jeg sat hår og lagt en flot make up ved en frisør, og fik så taget nogen flotte billeder til manden....

Ud fra min egen dag kan jeg i hvert fald anbefale at du lytter til hvad bruden selv ønsker og IKKKE ønsker....

Go arbejdslyst...

Knus

Anmeld

12. januar 2011

oo

altså jeg har stemt blankt for jeg ku ikke tænke mig en polterabend - og fik heller ingen

Anmeld

12. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg havde den bedste polterabend og hvor ville jeg bare gerne have sådan en dag igen.

Jeg blev hentet hjemme af mine nærmeste, mens jeg stadigvæk lå i sengen. Så stod den på morgenmad og hygge. Jeg fik afvide, at jeg skulle pakke praktisk tøj, badetøj og pænt tøj.

Så blev jeg kørt ned på en wellnesklinik, hvor jeg fik chokolademassage. Nøj, den var skønt. Da jeg var færdig stod der en stor pose med motorcykeltøj.

Så skulle jeg ud og kører på motorcykel. En fantastisk tur.

Vi endte ude på en skole, hvor stort set ALLE pigerne stod der skulle med til bryllupet. Waw - et syn. Det var så rørende.

Vejret var fantastisk og vi fik så frokost på en stor græsplæne på skolen. Så spillede vi lidt fodbold - og jeg kan absolut ikke finde ud af det, men hold da op det var skægt.

Derefter havde de hyret nogen til, at lege fangerne på fortet med os. Vi blev delt op i hold. Vi var rundt som på det "rigtige" Fangerne på fortet. Vi skulle klatre højt op, have hænderne ned til mærkelige ting og sager med bind for øjene, der var en vismand, der skulle flyttes en rigtig slange osv osv. Det bedste synes jeg personligt, at alle kunne være med - høj som lang, tyk som tynd, gammel som  ung

Efterfølgende gik vi i bad og jeg blev klædt ud som munk. Så tog vi bus hjem til en privat. Der var der aftensmad, hygge, musik, dans, gode drinks osv. Senere kom der dengang Danmarks mesteren i mandestrip. Han var super god. Han var hverken vulgær eller klam. Det var mere et show, hvor alle var i centrum

Tøserne blev ved med, at spørge om jeg ville i byen. Men nej, jeg havde det bare så sjovt og vidste, at det ville blive ødelagt, hvis vi gik videre.

Vi stoppede først kl. 4 om morgen og puha jeg var træt efter, at have været i gang siden kl. 8.

En hel fantastisk dag

Anmeld

12. januar 2011

mimse

Jeg har sat x i den første med ekstremsport, men overvejede også luksus-afdelingen. Ville helst foretrække en blanding.

Er selv en pige, der laver så meget vanvittig sport som muligt , så for mit vedkommende er det naturligt at hoppe ud med skærm på ryggen eller andre "ekstreme" ting. Men ville også elske at blive forkælet i stor stil.

Jeg tænker, at det vigtigste for en vellykket polterabend må være at kende bruden og hendes forestillinger om en god dag. Hvis hun er en stille forsigtig pige, skal du nok ikke lave en dag, som går ud på, at hun skal overvinde sig selv gang på gang. Så bliver det en stresset dag for hende, som ikke vil være rar. Omvendt kunne det være smadder fedt at give hende nogle oplevelser, som hun til hverdag plejer at rejse for at opleve.

Rigtig god fornøjelse med planlægenen og selve dagen!!! Håber det bliver en stor succes!

Mh. Mie

Anmeld

12. januar 2011

Natascha

Jeg har stemt blank fordi jeg ikke kunne vælge....

Der er lige blevet holdt polterabend for mig her midt i december. Vi startede med og skulle spise brunch på en cafe med et hold venner troede vi, men så kom resten af slænget da vi sad der... meget overraskende. Derfra blev vi delt, jeg skulle ud og lave glaskunst, hvor vi lavede et fad og to lysestager, derefter var jeg ude og indspille en cd i et musikstudie og tilsidst mødtes vi med min mand igen i en bowling hal hvor vi spiste aftensmad og bowlede nat bowling. Min mand havde været i lalandia og bade og til ølsmagning.

Det var absolut en fantastisk dag for begge parter....

og nu står vi og skal giftes allerede på lørdag

Mange knus fra Natascha

PS. det skal siges at vores polterabend var så stille og roligt fordi jeg havde min datter på 2 mdr med. (Nu er hun 3 mdr.)

Anmeld

12. januar 2011

Lusi

Da vi planlagde min søsters polteabend var der mange ting op og vende. Jeg var især vild med det der sumobrydning, hvor man har de der kæmpe kostumer på.. Der var også indspildning af cd oppe, men vi endte med at tage ud og spise brunch, tage hende med på glaspusteri, hvor hun selv sku lave to drikkeglas, som blev meeeget fine, efter det spiste vi et dejligt sted på nyhavn og til sidst på bar.. Meget hyggelig dag og lige i hendes ånd

Anmeld

12. januar 2011

FrkDitte

Skulle jeg selv bestemme, skulle det være noget i retning af brunch, så ud og lave lidt aktivt;  paintball, glaspusteri, fiske, sejle, rapelle etc..

og så en tur ind og få ordnet negle eller en god massage eller lign.. 

og så ud og få noget godt mad..og en bette bytur

Så er der sådan lidt af hvert

Ikke noget med udklædning,besøg af stripper eller Carl Mar!! og sådan noget..

D.

Anmeld

12. januar 2011

Lusi

Tennamor skriver:

Til min polterarbend startede vi med brunch på en café. Herefter tog vi ind i Nyhavn hvor jeg skulle puste glas (de står pænt hjemme i mit barskab), mens de andre sad og drak champagne og morede sig over mig. Senere var vi i Nyhavn og spise på en lækker restaurant inden vi sluttede af på en coktailbar.

Det var ren tøsehygge, men er enig i, at der skal ske et eller andet på dagen, så man ikke bare sidder hjemme og hygger med veninderne.

Jeg har ingen idé om hvad prisen løb op i, da der ikke var så mange til at betale gildet.

Det blev dyyyyyyyrt søs......! Du vil nok slet ik vide det Har også skrevet om din dag herinde, tænkte godt på, den jo sikkert også ville komme fra dig.. Heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.