Jeg havde den bedste polterabend og hvor ville jeg bare gerne have sådan en dag igen.
Jeg blev hentet hjemme af mine nærmeste, mens jeg stadigvæk lå i sengen. Så stod den på morgenmad og hygge. Jeg fik afvide, at jeg skulle pakke praktisk tøj, badetøj og pænt tøj.
Så blev jeg kørt ned på en wellnesklinik, hvor jeg fik chokolademassage. Nøj, den var skønt. Da jeg var færdig stod der en stor pose med motorcykeltøj.
Så skulle jeg ud og kører på motorcykel. En fantastisk tur.
Vi endte ude på en skole, hvor stort set ALLE pigerne stod der skulle med til bryllupet. Waw - et syn. Det var så rørende.
Vejret var fantastisk og vi fik så frokost på en stor græsplæne på skolen. Så spillede vi lidt fodbold - og jeg kan absolut ikke finde ud af det, men hold da op det var skægt.
Derefter havde de hyret nogen til, at lege fangerne på fortet med os. Vi blev delt op i hold. Vi var rundt som på det "rigtige" Fangerne på fortet. Vi skulle klatre højt op, have hænderne ned til mærkelige ting og sager med bind for øjene, der var en vismand, der skulle flyttes en rigtig slange osv osv. Det bedste synes jeg personligt, at alle kunne være med - høj som lang, tyk som tynd, gammel som ung 
Efterfølgende gik vi i bad og jeg blev klædt ud som munk. Så tog vi bus hjem til en privat. Der var der aftensmad, hygge, musik, dans, gode drinks osv. Senere kom der dengang Danmarks mesteren i mandestrip. Han var super god. Han var hverken vulgær eller klam. Det var mere et show, hvor alle var i centrum 
Tøserne blev ved med, at spørge om jeg ville i byen. Men nej, jeg havde det bare så sjovt og vidste, at det ville blive ødelagt, hvis vi gik videre.
Vi stoppede først kl. 4 om morgen og puha jeg var træt efter, at have været i gang siden kl. 8.
En hel fantastisk dag