Polterabend - hvad kunne i tænke jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken type polterabend pige er du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.527 visninger
29 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

malenemusen

Jeg skal så småt igang med at planlægge en venindes polter abend, og har selv en masse gode ideer, men tænkte at det kunne være sjovt at høre hvad i godt kunne tænke jer til jeres polterabend:

Så tøser kom endelig med en masse gode forslag, billige som dyre, alt har interesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Kay

er du gal... kan du blande alle de forslag sammen og så lave en til mig???

jeg er med på lidt af hvert...

Anmeld

11. januar 2011

ESV

Altså min personlige holdning er at klæde folk ud i pinlige kostumer og feks sælge kys på strøget er bare et NO GO, hvis nogen gjorde det mod mig ville jeg ALDRIG snakke til/med dem igen...

Anmeld

11. januar 2011

Happiness

Jeg ville helst have lidt forkælelse med noget spa eller lignende. Ellers skulle det bare være hygge med veninderne, og lidt gang i den ville heller ik være af vejen .

Ville blive rasende hvis jeg skulle klædes ud og gøres til grin gennem strøget. Synes bare ikke der er noget sjovt i det. Ville nægte at gøre det, og kunne aldrig finde på at byde andre det.

Anmeld

11. januar 2011

signe.

Det skal være hylende morsomt, hvor bruden gerne må blive gjort lIDT til grin Hvis hun ikke er så vild af sig, vil det bare give bagslag med bungyjump psv.. hvis nogen gjorde det ved mig, kunne de selv få lov at hoppe! hehe

Anmeld

11. januar 2011

SussieThyssen

malenemusen skriver:

Jeg skal så småt igang med at planlægge en venindes polter abend, og har selv en masse gode ideer, men tænkte at det kunne være sjovt at høre hvad i godt kunne tænke jer til jeres polterabend:

Så tøser kom endelig med en masse gode forslag, billige som dyre, alt har interesse

Jeg har aldrig prøvet at holde det, og kunne heller ikke tænke mig det, så hvis det endelig skulle være, så blev det nr 2.
Har også altid takket nej til det...da jeg synes det er noget pjat at bruge tid og penge på.
Og jo..jeg har skam oplevet stor forbløffelse i vennekredsen over min holdning. Og det er ikke fordi jeg har den alder, jeg har, jeg har altid haft den holdning, også da jeg var 19 og skulle giftes første gang
Mine veninder prøvede at bortføre mig, og det var lidt tid inden det gik op for dem, at jeg under ingen omstændigheder ville være med eller ville finde mig i at blive bortført.
Det samme gælder med at ødelægge ting/tøj i forbindelse med bryllup, eller gå ind i folks hjem og flytte rundt på alle møblerne eller lignende.
Det har jeg heller aldrig haft forståelse for.
Men sådan er vi jo så forskellige.
Men god fornøjelse..vil da følge tråden, for at se hvad du/I finder på.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. januar 2011

Bom

Jeg har stemt wellness, men kunne da også godt tænke mig en tur i go kart..

For et par år siden lavede vi polteraben til nogle venner, og vi startede med fælles morgenmad for både gommen og bruden, derefter skilte vi piger og drenge..
Drenge blev stoppet i en bus med en trailer med øl, pølser og grill + fiske grej, så kørte de til en p plads ved en svømmehal og stoppede gommen i svømmetøj , og han var måløs for han gad ihvertfald ikke i svømmehallen, men de steg på bussen igen og kørte ud til en fiske sø hvor de hyggede hele dagen - Lige i gommen smag..
Pigerne kørte ind og kørte noget go kart, så spiste vi frokost i det fri og på vej hjem holdte vi ind ved mine svigerforældre for bruden skulle skifte dæk på en bil, hehe det var sku grineren..

Dagen sluttede vi af på deres bopæl både drenge og piger, hvor mine forældre kom med borde og stole, og så blev der spist hel stegt pattegris og hygget til den lyse morgen..

Gommen og bruden gav udtryk for at det havde været en alletiders dag, lige noget for dem begge..

Anmeld

11. januar 2011

Happiness

SussieThyssen skriver:

Jeg har aldrig prøvet at holde det, og kunne heller ikke tænke mig det, så hvis det endelig skulle være, så blev det nr 2.
Har også altid takket nej til det...da jeg synes det er noget pjat at bruge tid og penge på.
Og jo..jeg har skam oplevet stor forbløffelse i vennekredsen over min holdning. Og det er ikke fordi jeg har den alder, jeg har, jeg har altid haft den holdning, også da jeg var 19 og skulle giftes første gang
Mine veninder prøvede at bortføre mig, og det var lidt tid inden det gik op for dem, at jeg under ingen omstændigheder ville være med eller ville finde mig i at blive bortført.
Det samme gælder med at ødelægge ting/tøj i forbindelse med bryllup, eller gå ind i folks hjem og flytte rundt på alle møblerne eller lignende.
Det har jeg heller aldrig haft forståelse for.
Men sådan er vi jo så forskellige.
Men god fornøjelse..vil da følge tråden, for at se hvad du/I finder på.

Kærligst
Sussie

Er meget enig

Ville være meget bedre bare med en hyggedag med veninderne, hvor alle betalte for sig, og det ikke kostede en formue Bare en dag med god mad og hygge ville være optimalt

Blev inviteret til et polterabend, hvor jeg simpelthen måtte vælge fra pga prisen! De ville have at vi alle betalte 1100kr!?!?! Det er jo sindsygt! Så jeg sagde at så ville jeg ik komme! Man skal jo også have en gave med til brylluppet...

Fatter slet ik det at man skal ødelægge andres ting. Læbestift på lagner og vægge, som bare ik kan gå af, og hvad de nu finder på. Er glad for ingen har nøgle til vores lejlighed. Og det får de heller ikke når vi skal giftes.

Så kan man bruge "the honeymoon days" på at gøre rent og rydde op efter end gæster har ødelagt ens lejlighed... nej tak du.

Anmeld

11. januar 2011

Mi

Jeg har været med til at arrangere en håndfuld polterabner efterhånden og de største succer er dem hvor man tager udgangspunkt i hvad bruden/gommen er for nogle typer.

Jeg selv kan ikke få det vildt nok.

Vi har rapellet ned fra en bro flere gange, det har været en succes.

Vi har været i et nærliggende minizoo, hvor bruden og gommen skulle lave en masse ting med dyrene. De elsker dyr og det var en kæmpe succes.

Vi har redet på Islænderheste og badet i vesterhavet bagefter.

En gang havde vi en fotograf ude og tage flotte undertøjsbilleder som han så lavede en kalender ud af som gommen fik på bryllupsnatten. Det blev bruden bare SÅ glad for at de har den stående derhjemme i stuen nu, og det var skide skægt.

Bruden kan køre motorcykel.

Vi har indspillet en cd, det var ikke så stor en succes.

I kan prøve svæveflyvning eller at leje et vildmarksbad og stille op i en af deltagernes have. Det med vildmarksbadet er bare så lækkert, især med kold hvidvin og fakler efter mørkets frembrud.

Vi har altid hårdnakket holdt på at det ikke må koste mere end 500kr pr mand incl forplejning og det kan sagtens lade sig gøre. I hvert fald hvis alle hjælper med at lave lidt frokost og bage en kage, og man så måske holder festen privat eller lejer et billigt lokale. Syntes det er respektløs at arrangere en dyr polterabend, for det er så svært for folk at melde fra pga økonomi. De vil jo også gerne opleve dagen sammen med deres veninde.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

12. januar 2011

ekzunz

De fleste brudepar kan jo ikke lade være med at tale om deres kommende polterabend, og da synes jeg virkelig det er vigtigt at høre efter hvad de siger de kunne tænke sig.

Min egen polterabend bød på vækning kl. 7 lørdag morgen, da dukkede venner og familie op og havde morgenmad med. Efter morgenmaden skulle jeg til frisør. Jeg havde bestilt tid til en prøveopsætning den dag, og det måtte de respektere da det var lørdagen inden brylluppet. Frisøren sluttede af med at lave fine rottehaler på mig med røde sløjfer og så skulle jeg op på den lokale danseskole og lege Danse Daisy. Det var meget meget ømt.... Bagefter spillede vi paintball og spiste picnic i skoven. Senere mødtes alle hjemme hos os og min kommende mand og jeg skulle samle en grill. Han havde instruktionen og jeg havde alle delene - det var sgu svært (vi var ikke i samme rum) Så gik vi ud og spiste hver for sig og mødtes senere i byen. Fantastisk dag!!

Jeg har også været til én hvor der skulle være veninde hygge. Det var såååå kedeligt. Og bruden kunne heller ikke helt forstå at der ikke skulle ske mere. Det var pinligt når hun sad og sagde at hun var spændt på om hun skulle bungy-jumpe eller køre go-cart - og hun skulle bare hjem og nusses af veninderne....

Så lyt, så kan det ikke gå helt galt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.