Spritny lift med madras

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. januar 2011

Christopher&Andreas

Pipkukkeren skriver:

Hvad med om vi deles om portoen?

Min mand har sagt ok til at jeg bruger 500 max. på lift... derfor du fik det bud!! Men jeg kan godt forstå i helst gerne vil have så meget som muligt for den

540 kr inkl så har vi næsten delt porto så sender jeg den som B post (på eget ansvar) 75kr i 2 sorte sække????? fåe et stykke papir med nummer som jeg kan sende så du kan følge den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Line Højdal

gitte&christopher skriver:

540 kr inkl så har vi næsten delt porto så sender jeg den som B post (på eget ansvar) 75kr i 2 sorte sække????? fåe et stykke papir med nummer som jeg kan sende så du kan følge den

Vi kan godt sige 540 kr., men tidligere skrev du; "porto 75kr sendes i kasse for beskyttelse... kan sagtens sende ingen problem...."

Så det er vel 75 kr for at sende den i en kasse eller hvad?
Synes det lyder lidt for spændende med bare et par poser på... Den skulle jo nødig gå i stykker!

Det er i hvert fald ikke de 35 kr. der skal gøre at du ikke kan sende den forsvarligt afsted...

Line

Anmeld

17. januar 2011

Christopher&Andreas

Pipkukkeren skriver:

Vi kan godt sige 540 kr., men tidligere skrev du; "porto 75kr sendes i kasse for beskyttelse... kan sagtens sende ingen problem...."

Så det er vel 75 kr for at sende den i en kasse eller hvad?
Synes det lyder lidt for spændende med bare et par poser på... Den skulle jo nødig gå i stykker!

Det er i hvert fald ikke de 35 kr. der skal gøre at du ikke kan sende den forsvarligt afsted...

Line

jo men skal først ud og købe en stor flytte kasse men de 75kr er stadigvæk på eget ansvar i følge post danmark..

Anmeld

17. januar 2011

Line Højdal

jo men skal først ud og købe en stor flytte kasse men de 75kr er stadigvæk på eget ansvar i følge post danmark..

Jammen vi tager den på eget ansvar - det er jo temmelig dyrt at få den sendt anbefalet mener jeg!

Det ville dog være rart at få den i en kasse, hvis det ikke er for meget besvær for dig

Line

Anmeld

17. januar 2011

Christopher&Andreas

Pipkukkeren skriver:

Jammen vi tager den på eget ansvar - det er jo temmelig dyrt at få den sendt anbefalet mener jeg!

Det ville dog være rart at få den i en kasse, hvis det ikke er for meget besvær for dig

Line

det er helt ok... ja selvf. sender lige pb til dig

Anmeld

17. januar 2011

Christopher&Andreas

kun pakket ud ikke brugt da min søn er 1.5år

Emmaljunga model 2010 passer til alle vogne købt til big star supreme farve lime og grå der er ny madras

solgt :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.