Spritny lift med madras

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. januar 2011

Christopher&Andreas

Pipkukkeren skriver:

Hvad skal du have for liften?

Line

hva ku du tænke dig at give????? ny pris 1100 kr dog er jeg slet ikke deroppe pris mæssigt ved godt jeg kommer til at tabe meget og indforstået med dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Line Højdal

gitte&christopher skriver:

hva ku du tænke dig at give????? ny pris 1100 kr dog er jeg slet ikke deroppe pris mæssigt ved godt jeg kommer til at tabe meget og indforstået med dette

Hmm... jeg ved ikke hvad jeg kan være "bekendt" at byde - det er jo surt at tabe for mange penge på nye ting...  Men jeg skal under alle omstændigheder have liften til sjælland - så der skal jo også regnes med noget porto, hvis det ellers kan svare sig at sende den!?

Men den er rigtig fin og jeg er absolut interesseret...

Anmeld

14. januar 2011

Christopher&Andreas

Pipkukkeren skriver:

Hmm... jeg ved ikke hvad jeg kan være "bekendt" at byde - det er jo surt at tabe for mange penge på nye ting...  Men jeg skal under alle omstændigheder have liften til sjælland - så der skal jo også regnes med noget porto, hvis det ellers kan svare sig at sende den!?

porto 75kr sendes i kasse for beskyttelse... kan sagtens sende ingen problem....

Anmeld

15. januar 2011

Christopher&Andreas

Pipkukkeren skriver:

men byd byd tror ikke den kan underbydes ;0) dit bud vil være inkl. portoen...

Anmeld

16. januar 2011

Line Højdal

Hmm... 500 inkl. porto - så er jeg på!?

Line

Anmeld

16. januar 2011

Christopher&Andreas

Pipkukkeren skriver:

Line

overvejer det lige med manden min hjemme er det ok

Anmeld

16. januar 2011

Christopher&Andreas

Pipkukkeren skriver:

Line

er du på ts??

Anmeld

17. januar 2011

Line Højdal

er du på ts??

Nej, det er jeg desværre ikke - men hvis du ellers har accepteret buddet så kan du vel sende mig en pm med kontooplysninger?

Anmeld

17. januar 2011

Christopher&Andreas

Pipkukkeren skriver:

Nej, det er jeg desværre ikke - men hvis du ellers har accepteret buddet så kan du vel sende mig en pm med kontooplysninger?

ja selvfølgelig, men manden siger det er for lidt vi får 425kr udaf det og har lige betalt 1100kr så vi holder os til at start prisen 500kr pp ellers beholder vi den... ku jo være smiler

Anmeld

17. januar 2011

Line Højdal

ja selvfølgelig, men manden siger det er for lidt vi får 425kr udaf det og har lige betalt 1100kr så vi holder os til at start prisen 500kr pp ellers beholder vi den... ku jo være smiler

Hvad med om vi deles om portoen?

Min mand har sagt ok til at jeg bruger 500 max. på lift... derfor du fik det bud!! Men jeg kan godt forstå i helst gerne vil have så meget som muligt for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.